Isolatie EPSvloer in combi m NoppenIsolatie Vloerverwarming

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Isolatie EPSvloer in combi m NoppenIsolatie Vloerverwarming

Bericht door kockie »

Laten we proberen te zoeken naar het probleem van het uploaden van de foto's en niet meteen met workarounds aan de slag gaan. Graag ontvang ik een screenshot met foutmelding + het originele plaatje op admin apenstaartje ecologieforum punt eu. Dan kan ik wat doen. Zelfde geldt voor het niet kunnen versturen van een pb. "het werkt niet" kan ik niets mee. Ik moet foutmeldingen hebben om te kunnen zoeken wat er niet werkt, zeker omdat het met mijn testaccount allemaal wel normaal werkt.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Atlas
Berichten: 510
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:17

Re: Isolatie EPSvloer in combi m NoppenIsolatie Vloerverwarming

Bericht door Atlas »

Kockie,
Je hebt gelijk
zie je PB want die werkt voor mij nu toch.
Voor wat betreft de foto's:
Afbeelding dit is wat ik te zien krijg als ik een img wil plaatsen en geen link ergens naar toe als ik wil upoaden.
https://postimg.org is het adres dus waar het terecht komt en waarschijnlijk moet ik de link aldaar kopieren tussen de [] img? maar ik had geen weet van deze link.
Wel even rondgesnuffeld op deze nieuw opgemaakte forum maar ik kwam er niet uit. vandaar mijn vraag.

groet,
Atlas
Gebruikersavatar
Atlas
Berichten: 510
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:17

Re: Isolatie EPSvloer in combi m NoppenIsolatie Vloerverwarming

Bericht door Atlas »

probeersel om mijn afbeelding hier geplaatst te krijgen.

Afbeelding

Atlas
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Isolatie EPSvloer in combi m NoppenIsolatie Vloerverwarming

Bericht door kockie »

Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Atlas
Berichten: 510
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:17

Re: Isolatie EPSvloer in combi m NoppenIsolatie Vloerverwarming

Bericht door Atlas »

oke Kockie,

Moet zeggen: dat tabblad heb ik naar alle waarschijnlijkheid domweg over de kop gezien.
Dank voor je aanwijzing. Kun je deze "rommel"even uit deze draad verwijderen? dank je.

@optimist:
Bijgaand een tekening alsnog van hoe de betonnen liggers gelegd zijn.
broodjesvloer tekening.png
Het vierkant in het midden zijn de wanden van de kelder waar ook de liggers op liggen. Deze zijn ook niet geisoleerd, ook niet met faom-blokken.

groet,
Atlas
Plaats reactie