Forumvoortgang en naam

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het is zover, het 500e bericht is gepost. Sterker nog, dit is het 500e bericht!

Goed 4 weken bezig met dit forum is het dan zo ver. Leuk zover te komen ;)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
mickenhans
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:58
Locatie: Elburg

Bericht door mickenhans »

kockie en alle anderen: gefeliciteerd!!
Ik ben het eens met de opmerking dat ecologie en energie in de nieuwe naam moeten voorkomen. Denk, denk....
Hans
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

kockie schreef:Het is zover, het 500e bericht is gepost. Sterker nog, dit is het 500e bericht!

Goed 4 weken bezig met dit forum is het dan zo ver. Leuk zover te komen ;)
Ja Kockie, van harte gefeliciteerd!

500 posts op 1 maand! Daar was het mij niet om te doen. Blijkbaar raakt dit forum ook de gevoelige snaar bij een groot aantal anonieme lezers.

Dirk
mark
Berichten: 517
Lid geworden op: 31 jan 2006, 20:19
Locatie: maartensdijk

Bericht door mark »

Hoi,

Ongelooflijk :D .Iedereen in het begin was het er over eens om eerst maar te kijken hoe dit forum zou ontwikkelen.Maar dit overtreft alle verwachtingen.Toch en duidelijk teken dat dit beter werkt.

mark
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

mark schreef:Hoi,

Toch en duidelijk teken dat dit beter werkt.

mark


:D de uitnodigingen kunnen bijna verstuurd worden :!:
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

mickenhans schreef:kockie en alle anderen: gefeliciteerd!!
Ik ben het eens met de opmerking dat ecologie en energie in de nieuwe naam moeten voorkomen. Denk, denk....
Hans
Mijn dochters hebben het reeds enkele keren vernoemd, en ik vind het de moeite om nogmaals te herhalen dat het woord of het begrip eenvoud toch ook goed op zijn plaats is, ergens in de naam van dit forum.

Zorg voor energie en ecologie wordt niet alleen bedreven door de mensen met veel geld! Met wat gezond verstand kan de rest het ook, en misschien zelfs nog veel beter!

Dirk
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Inmiddels ben ik begonnen met het opzetten van een portal voor deze site. Het is nog in een ontwikkelingsfase en daarom nog niet voor iedereen te bekijken. Op dit moment alleen voor mensen die hebben aangegeven mee te willen denken over deze site.

Heb je ideeen :idea: voor de site of wil je meedenken? Plaats een berichtje in deze topic, of stuur mij een pm :!:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

kockie schreef:Inmiddels ben ik begonnen met het opzetten van een portal voor deze site. Het is nog in een ontwikkelingsfase en daarom nog niet voor iedereen te bekijken. Op dit moment alleen voor mensen die hebben aangegeven mee te willen denken over deze site.

Heb je ideeen :idea: voor de site of wil je meedenken? Plaats een berichtje in deze topic, of stuur mij een pm :!:
is het duidelijk wat je wilt met deze site?
Voor je het weet gaat het over het vullen van de tank van de SUV met plantaardige olie; wat ook onder de noemer eco valt. Een beetje jagen, een beetje vlees eten, een beetje biologisch, een beetje van alles (niks); allemaal eco.
M.i. is de term ecologie&energie te pretentieus, dit leid ik af van de berichten die hier gepost zijn. De eerste stap naar eco is m.i. gewoon minder verbruiken. Punt is alleen dat de vaste kosten van een energiefaktuur het grootste gedeelte zijn :!: Er is dacht ik ook al een site met "genoeg" als ik het goed heb. Misschien iets met hergebruik, reparatie? Of gewoon een pure copie van DTA, die dood gaat bloeden.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

kees schreef: Er is dacht ik ook al een site met "genoeg" als ik het goed heb. Misschien iets met hergebruik, reparatie? Of gewoon een pure copie van DTA, die dood gaat bloeden.
Nou, begin er gerust een of meerdere topics over. Afwachten heeft geen zin, mensen prikkelen des te meer. Post een onderwerp of doe een voorstel voor een nieuw subforum!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

Nou, begin er gerust een of meerdere topics over. Afwachten heeft geen zin, mensen prikkelen des te meer. Post een onderwerp of doe een voorstel voor een nieuw subforum!
[/quote]
oorspronkelijk zou het een copie van DTA zijn, waarom daar veel van afwijken? Ik zie eigenlijk niet zoveel in allerlei subforums, omdat de posters ook al van diverse pluimage zijn. Er is bv. een engelstalig forum genaamd Totalfrance voor engelsen die in Fr. een huis hebben of dat willen, dus hun invalshoek is behoorlijk eenduidig en daar worden allerlei onderwerpen besproken die daar aan gelieerd zijn. Maar hoe zit dat met dit forum? Schiet maar raak zie ik niet zo zitten, voor je heet weet is het een schot hagel. :twisted:
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het 1000e bericht is daar!

Na 69 dagen "forumen" is dit het 1000ste bericht :!: Leuk dat zoveel mensen dit forum bezoeken en er ook gebruik van maken.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

kockie schreef:Het 1000e bericht is daar!

Na 69 dagen "forumen" is dit het 1000ste bericht :!: Leuk dat zoveel mensen dit forum bezoeken en er ook gebruik van maken.
Jazeker Kockie,

Gefeliciteerd, maar ook van harte bedankt voor jouw inspanningen!

Dirk
Plaats reactie