Corona crisis was niet nodig -volgens Ingir-
Moderator: Moderators
Re: Corona crisis was niet nodig -volgens Ingir-
In dat straatje hebben dierenartsen ook nog wel het een en ander aan spullen ter beschikking tegen covid-19
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
-
Hallo inger ,
Ik woon ook in curacao
Mijn stroom verbruk is ook mega hoog ik zou graag met jou in contact komen.
Vriendelijke groet jordi
Ik woon ook in curacao
Mijn stroom verbruk is ook mega hoog ik zou graag met jou in contact komen.
Vriendelijke groet jordi
Re: Corona crisis was niet nodig
Afgelopen jaar heb ik 10.860 kWh zonnestroom verbruikt. En nog een slordige 600 kWh netstroom. Dus ja, dat je stroomrekening aan de hoge kant is kan ik me wel voorstellen.
Na 3-4 jaar kunnen we toch wel vaststellen dat de corona crisis eigenlijk gewoon een maatregelencrisis was. Mensen werden nauwelijks ziek van COVID19 en wie toch met verkoudheidsklachten en een positieve PCR-test in het ziekenhuis terecht kwam werd medogenloos vermoord op basis van levensgevaarlijke protocollen. Werkende medicijnen werden verboden omdat die een vervroegde toelating van ongeteste mRNA-injecties in de weg stonden. Hoe het met die injecties is afgelopen weten we nu ook, de oversterfte gaat gewoon door met pieken na herhaalprikken.
Na 3-4 jaar kunnen we toch wel vaststellen dat de corona crisis eigenlijk gewoon een maatregelencrisis was. Mensen werden nauwelijks ziek van COVID19 en wie toch met verkoudheidsklachten en een positieve PCR-test in het ziekenhuis terecht kwam werd medogenloos vermoord op basis van levensgevaarlijke protocollen. Werkende medicijnen werden verboden omdat die een vervroegde toelating van ongeteste mRNA-injecties in de weg stonden. Hoe het met die injecties is afgelopen weten we nu ook, de oversterfte gaat gewoon door met pieken na herhaalprikken.
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. Vanaf mei 2025 komt daar een studio bij...
Zoveel kul in 4 regels tekst is ook voor jou een nieuw record Ingir, sjongejonge man. Als je daar op dat eiland weer een avond aan de wijn gezeten hebt, laat dan dit forum even voor wat het is..
Kan dit onderwerp niet gewoon op slot? Mosterd na de maaltijd, oude koeien etc.
Er is al genoeg verdeeldheid en gepolariseer in de wereld.
Er is al genoeg verdeeldheid en gepolariseer in de wereld.
Ik zou denken dat @Ingir veel beter te pas zou zijn op een site als Niburu, die staat namelijk barstensvol met soortgelijke ideeën en uitspraken.
Ik ben een ongevaccineerd iemand maarn heb tot mij grote spijt mensen om me heen doodziek zien worden en enkelen het niet zien redden.
Kom me dus niet aan met dat er geen Coronacrisis was en vooral dat als er al Corona zou zijn het maar een griepje was....
Ik ben een ongevaccineerd iemand maarn heb tot mij grote spijt mensen om me heen doodziek zien worden en enkelen het niet zien redden.
Kom me dus niet aan met dat er geen Coronacrisis was en vooral dat als er al Corona zou zijn het maar een griepje was....
Op de site Niburu ? Nee, beter op de planeet Niburu ...
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
Wat mij betreft een goed idee
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.