Gewoon, iemand die het gat in de markt zoekt .
stroom opwekken door water
Moderator: Moderators
Re: stroom opwekken door water
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
Wees blij dat je mij niet hoeft te plaatsen.remco d schreef: ↑30 apr 2024, 22:13 Misschien had ik wat netter mogen reageren. Even qua achtergrond, met wie hebben we hier van doen? Een jongen uit groep 6 die voor een schoolopdracht iets moet doen? Want dan is de wil om er te helpen er vast wel. Maar ik heb de neiging te denken dat je aan het trollen of aan het vervelen bent. Ik kan je moeilijk plaatsen.
Mvg Remco
Ik denk dat de meesten hier je wel ongeveer geplaatst hebben: een adviesbestendige, ongeinformeerd en eigenwijs persoon die internet gebruikt om informatie te vragen maar tegelijkertijd internet wantrouwt omdat 'ie te weinig kennis heeft om zin van onzin te scheiden.
En ondertussen denk je de slimste van allemaal te zijn door energie gratis te winnen met een schotel en een perpetuem mobile te bouwen met een fiestwiel.
Blijf vooral op dit forum posten om ons eraan te herinneren hoe blij we zelf moeten zijn met ons vermogen kennis van anderen aan te nemen, kritisch te denken en het vermogen tot zelfreflectie. Dat blijkt niet zo vanzelfsprekend te zijn als we wellicht soms denken...
En ondertussen denk je de slimste van allemaal te zijn door energie gratis te winnen met een schotel en een perpetuem mobile te bouwen met een fiestwiel.
Blijf vooral op dit forum posten om ons eraan te herinneren hoe blij we zelf moeten zijn met ons vermogen kennis van anderen aan te nemen, kritisch te denken en het vermogen tot zelfreflectie. Dat blijkt niet zo vanzelfsprekend te zijn als we wellicht soms denken...
Zalig zijn de armen van geest zij zullen het rijk der hemelen binnentreden .
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.dormos schreef: ↑02 mei 2024, 10:50 Ik denk dat de meesten hier je wel ongeveer geplaatst hebben: een adviesbestendige, ongeinformeerd en eigenwijs persoon die internet gebruikt om informatie te vragen maar tegelijkertijd internet wantrouwt omdat 'ie te weinig kennis heeft om zin van onzin te scheiden.
Tja, wie zit er nog op dit forum als alleen dit soort BS voorbijkomt?
groet,
Erik
Erik
Heren,
als het niet lukt om een conversatie op niveau te voeren, dan gaat er een slotje op.
Er zijn meer mensen die meelezen, het zou fijn zijn als dit forum voor iedereen leuk is.
Dank,
Peter
als het niet lukt om een conversatie op niveau te voeren, dan gaat er een slotje op.
Er zijn meer mensen die meelezen, het zou fijn zijn als dit forum voor iedereen leuk is.
Dank,
Peter
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Kan ik er wat aan doen als ze zulke reacties geven via afkortingen.
En dat ik mijn zoon moet vragen wat dat betekent.
En dat ik mijn zoon moet vragen wat dat betekent.