Petitie tegen einde saldering

Onder dit forumonderdeel vallen alle vormen van zelfopwek, onder andere windenergie, waterenergie, wkk's (zelf stroom draaien), zonne-energie etc.

Moderator: Moderators

kockie
Site Admin
Contacteer:

Re: Petitie tegen einde saldering

Bericht door kockie »

Tja, dan moeten we allemaal naar Curaçao verhuizen, anders draaien de warmtepompen niet meer in de winter.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Ingir

Bericht door Ingir »

Niet allemaal, er moeten wel mensen overblijven in NL die wat te klagen hebben anders zit je straks op Curaçao zonder vergelijkingsmateriaal.
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Krelis

Bericht door Krelis »

Ingir schreef: 26 okt 2023, 19:43 Niet allemaal, er moeten wel mensen overblijven in NL die wat te klagen hebben anders zit je straks op Curaçao zonder vergelijkingsmateriaal.
Cockje denkt in vaccinatiegraden #veearts
dormos

Bericht door dormos »

En ik mag iemand die "vaccinatie" er bij haalt waar dat op geen enkele manier relevant is geen wappie noemen?

Zoals Marc van Ranst eens over Willem Engel zei: Laten we een kat een kat noemen, Willem: je bent een mafkees.
Plaats reactie