Solar water heater gratis af te halen

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ingir
Berichten: 1495
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Solar water heater gratis af te halen

Bericht door Ingir »

In onze tropische tuin staat tussen de bananenbomen een joekel van een zonneboilersysteem met 15 heatpipes. Totale overkill in dit klimaat en aangezien we ons SWW elektrisch gaan verwarmen is de zonneboiler overbodig geworden. Het systeem is dan ook gratis af te halen
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Ingir
Berichten: 1495
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Solar water heater gratis af te halen

Bericht door Ingir »

Een foto van de zonneboiler is te vinden op onze advertentie van Airbnb. Ik heb geprobeerd de foto hier te uploaden maar deze was blijktbaar te groot...
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Solar water heater gratis af te halen

Bericht door Pietje »

Past 'ie in het vliegtuig...? :lol:
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
JantjeV8
Berichten: 4015
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Solar water heater gratis af te halen

Bericht door JantjeV8 »

Kun je er niet een plaatselijke school/sportclub/bejaardenhuis o.i.d. blij mee maken?
Ingir
Berichten: 1495
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Solar water heater gratis af te halen

Bericht door Ingir »

Ik heb heel ons netwerk ingeschakeld, met docenten van diverse scholen, zorginstellingen, contacten in de bouw... maar niemand die geïnteresseerd is. Het is ook een groot apparaat 120cm breed, 140cm diep en 160 cm hoog, je moet de ruimte op de juiste plek maar voorhanden hebben... én het apparaat moet gerepareerd worden (RVS-lassen is lastig).

Over enkele weken komt de vuilophaal langs, ik zal dan het apparaat aan de weg zetten. Met pijn in mijn hart. :cry:
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Slooij
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:37

Re: Solar water heater gratis af te halen

Bericht door Slooij »

O egt jammer dat ik niet effe kan komen kijken ik had het wel kunnen lassen :D zonde rvs is best veel waard. Kun je er niet iets anders van maken?
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
Plaats reactie