ik doe een eindwerk over groene energie

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jorisss

ik doe een eindwerk over groene energie

Bericht door jorisss »

kunnen jullie mij mss helpen. Ik doe mijn eindwerk over groene energie, maar ik zoek enkele interessante websites waarop ik vergelijkingen vind van tarieven van groene energie, sites waarop enkele grafieken staan, of gewoon sites met algemene goed samengevatte info.

kan iemand mij hierbij helpen aub!
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Re: ik doe een eindwerk over groene energie

Bericht door kees »

jorisss schreef:kunnen jullie mij mss helpen. Ik doe mijn eindwerk over groene energie, maar ik zoek enkele interessante websites waarop ik vergelijkingen vind van tarieven van groene energie, sites waarop enkele grafieken staan, of gewoon sites met algemene goed samengevatte info.

kan iemand mij hierbij helpen aub!
google is je vriend(in)
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

http://www.stroomtarieven.be/

Verder is het nuttig om zich af te vragen in welke mate de door de energieleveranciers geleverde "groene energie" nog groen is!

Dirk
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

Dirk Bauwens schreef:http://www.stroomtarieven.be/

Verder is het nuttig om zich af te vragen in welke mate de door de energieleveranciers geleverde "groene energie" nog groen is!

Dirk
dat is een gepasseerd station, Dirk.
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

kees schreef: dat is een gepasseerd station, Dirk.
Kees, ik hoop echt van niet. Want ik maak me grote zorgen wanneer ik merk hoe gemakkelijk de meeste mensen allerlei onzin slikken.

Er is grote behoefte aan mensen die met eerlijke en wetenschappelijke studie, bepaalde dingen (zoals "groene" energie) in vraag durven stellen. In een eindwerk is die vraagstelling zeker op zijn plaats.

Dirk
Plaats reactie