Wasmachine

Hier wordt het repareren van allerlei voorwerpen besproken

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Wasmachine

Bericht door benthuis »

Wasmachine stuk. Zal jullie de klaagzang besparen.
Heeft iemand de laatste tijd nog gekeken welke machines een beetje reparabel zijn? M'n oog valt nu op gebruikte MIELE machines van 10 jaar oud... Maar misschien zijn deze ook al met geplande eindigheid gebouwd.

Voorlopig is dit het enige apparaat dat vervangen wordt. Droger is al geschrapt (wat een onzin ding...) Mocht. Iemand interesse hebben....

Voor vaatwasser geld het zelfde als deze het definitief begeeft.
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: Wasmachine

Bericht door Ruuben »

In iedergeval geen goedkoop exotisch bouwmarkt ding of Italië product. Ook de grotere trommel modellen zijn vaker problematisch.
Bijna niet te repareren volgens mijn buurman die ze aan de lopende band repareert. De Duitse modellen is ie fan van. Hij haalt ze volledig uit elkaar en weer in elkaar en dan werken zo ook weer.
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Wasmachine

Bericht door Pietje »

Onze Miele hebben we van oma geerfd, en al 20 jaar bij ons in gebruik. Probleemloos. Ik zou het doen. ;-)
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Ingir
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Wasmachine

Bericht door Ingir »

De wasdroger heb ik zo'n 10 jaar geleden liefdevol weggegeven... (ach erm) ... wasmachine (AEG) draait vooral korte wasbeurtjes van 30 minuten met hot-fill uit zonneboiler.
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Plaats reactie