graag informatie

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Albert van WdJ
Berichten: 1534
Lid geworden op: 05 jan 2009, 12:09
Locatie: regio Dordrecht

Re: graag informatie

Bericht door Albert van WdJ »

Ramon schreef: 28 okt 2021, 21:19 Je hebt precies dezelfde binnenkomst, als ik, een jaar of 10 geleden. Het voelde voor mij, denk ik, precies hetzelfde als voor jou.
Als je deze vragen, waarmee dit draadje begon, 10 jaar geleden had gesteld op dit forum had je direct de volgende paar stevige opmerkingen teruggekregen van Cp, Chathanky etc. (zeer geciviliseerde versie):
1. Waarom lees je je niet in?
2. Als je de moeite niet neemt om in te lezen, nemen we ook niet de moeite om te antwoorden (met ongezouten uitleg waarom je niet zulke vragen moet stellen).
3. Draadje sluiten graag.

Maar tegenwoordig blijven we hier maar vragen beantwoorden die al vele malen gesteld en beantwoord zijn.
Het lijkt het onderwijs wel. Luie leerling snapt het niet en gemoedelijke docent(e) legt het nog een keertje uit. Terwijl leerling het prima zelfstandig kan uitzoeken.

Als je na onderzoek met enkele vragen blijft zitten: Geen probleem, we denken mee. Maar in het andere geval besteed ik m'n tijd liever anders.
Change, before you have to.
Praggel
Berichten: 248
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:19

Re: graag informatie

Bericht door Praggel »

Hallo of Goeie Morgen leden.
Toen deze jonge zich aan wilde melden of lid wilde worden voor deze Site ,kreeg hij een (link)
Oke ,dat is normaal.Toen hij een bericht of (nieuw onderwerp) wilde plaatsen,
kreeg hij een bericht of het goed werd gekeurd.
Niet veel later stond mijn bericht er en dacht deze jonge ,laat ik er nog wat bij plaatsen.
Heb de water wisselaars ingebouwd en dat ging of gaat perfekt.
Ingebouwd wil nog niet zeggen dat ze aangesloten zijn,want in mijn volgende reactie staat te lezen,
Met welke leiding en diameter moet deze jonge nu verder.
En kan hij het zo maken dat hij nog pomp nodig heeft (hier moest een ? bij)

En toen begon het ge-sodemieter.

Mvg
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: graag informatie

Bericht door kockie »

Ik ben het met Albert eens. Ik ga deze draad maar op slot gooien. Ga eerst maar eens goed inlezen. Hier is de zoekfunctie van het forum zelf https://www.ecologieforum.eu/search.php?keywords=
Via google gaat het ook mooi, type dan

Code: Selecteer alles

site=www.ecologieforum.eu
achter je zoekopdracht.

geadviseerde zoekwoorden: warmtewisselaar, goed stoken, zelfbouw, veilig

Oh ja, ik hoor bij de mensen die een (batch)rocket aanraad: www.batchrocket.eu

Voor de duidelijkheid: dit is een forum, geen helpdesk. Dat betekent dat er soms andere antwoorden komen dan dat je verwacht, een discussie een andere kant uitgaat dan dat je bedoelt hebt. Informatie staat (te) verspreid, maar pogingen om een wiki of kennisdatabase te maken zijn tot nu toe allemaal stukgelopen. M
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gesloten