Kachel: oud of nieuw?

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Gargouille
Berichten: 379
Lid geworden op: 16 jun 2020, 17:23

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door Gargouille »

dormos schreef: 12 jan 2021, 11:37 Behalve jullie zelf zit volgens mij niemand hierop te wachten, en de topicstarter zeker niet.
Ja en waar zitten jullie dan op te wachten ? Of de groep waar jij de spreekbuis van bent ?

Ik merk een steeds toenemende verwachting om bepaalde (afgelijnde)antwoorden te krijgen.
Als iemand die antwoorden/verwachtingen al eens kan formuleren zou het in ieder geval duidelijker zijn voor degenen die die antwoorden zouden moeten geven.

Ik zou wellicht dan ook niet bij de groep horen die de geprogrammeerde antwoorden komt geven, maar dan heb je in ieder geval wel een betere stok om mee te slaan.

G
Laatst gewijzigd door Gargouille op 12 jan 2021, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door David86 »

dormos schreef: 12 jan 2021, 11:37 Gargouille en David86, kan 1 van jullie de volwassene zijn en stoppen met deze zinloze discussie?

Behalve jullie zelf zit volgens mij niemand hierop te wachten, en de topicstarter zeker niet.
Je hebt gelijk,
..
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door David86 »

Gargouille schreef: 12 jan 2021, 11:51 Ja en waar zitten jullie dan op te wachten ? Of de groep waar jij de spreekbuis van bent ?

Ik merk een steeds toenemende verwachting om bepaalde (afgelijnde)antwoorden te krijgen.
Als iemand die antwoorden/verwachtingen al eens kan formuleren zou het in ieder geval duidelijker zijn voor degenen die die antwoorden zouden moeten geven.

Ik zou wellicht dan ook niet bij de groep horen die de geprogrammeerde antwoorden komt geven, maar dan heb je in ieder geval wel een betere stok om mee te slaan.

G
Ik op niks man, krijg al kriebels van het woord "groep", beetje rellen met de internetgekkies was weer prachtig.

Doe je ding, ga d'r voor deel die bitterzure aura met de wereld.

Ik ben weer bij getankt voor de komende 5 jaar.

Laters
..
LeaD
Berichten: 1167
Lid geworden op: 23 nov 2017, 17:12
Locatie: East Flanders

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door LeaD »

Met alleen ja-knikkers en uitsluitend lovende woorden kom je ook niet vooruit . Het is nog altijd een forum waar de kunst discussiëren is rond een thema ecologie .
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
Ramon
Berichten: 1033
Lid geworden op: 29 nov 2018, 09:50

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door Ramon »

dormos schreef: 12 jan 2021, 11:37 Gargouille en David86, kan 1 van jullie de volwassene zijn en stoppen met deze zinloze discussie?

Behalve jullie zelf zit volgens mij niemand hierop te wachten, en de topicstarter zeker niet.

Jawel, ik vind het wel leuk...
Of het een zinnige discussie is, is de volgende vraag.
Maar vaak zijn discussies niet zinnig, vaak "het spuien van eigen waarheden"

Maar als het niet tot leering is, is het tot vermaek...

Ik vraag me af, als je het niet leuk/interessant vind, waarom volg je het dan?
dormos
Berichten: 982
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door dormos »

Ik vraag me af, als je het niet leuk/interessant vind, waarom volg je het dan?
Omdat ik de oorspronkelijk vraag wel interessant vond, en wat discussie die daar op volgt ook wel.
Daarna werd het naar mijn idee vooral een discussie over wat de een nu wel of niet gezegd heeft, wat wel of nieteen scheldwoord is.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de twee heren wat oud zeer uitvechten.

Maar ga vooral door als je je er goed bij voelt. Jullie kunnen ook E-mail adressen uitwisselen en daar verder gaan? of via Whatapp?
Gargouille
Berichten: 379
Lid geworden op: 16 jun 2020, 17:23

Re: Kachel: oud of nieuw?

Bericht door Gargouille »

dormos schreef: 13 jan 2021, 15:44Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de twee heren wat oud zeer uitvechten
Teruglezend kan ik je dat niet kwalijk nemen, als ik niet beter wist zou ik hetzelfde er in lezen.
Maar ik moet het formeel ontkennen. Ik kan me oud zeer genoeg herinneren, maar niks tussen ons twee
dormos schreef: 13 jan 2021, 15:44Daarna werd het naar mijn idee vooral een discussie over wat de een nu wel of niet gezegd heeft, wat wel of niet een scheldwoord is.
Ja, deels dit soort vragen/opmerkingen omdat ik het ook niet geheel vatte (of geloofde) op dat moment.
Het muntje viel pas laat:"
David86 schreef: 12 jan 2021, 15:17 beetje rellen met de internetgekkies was weer prachtig.
Rellen was kennelijk het opzet.
dormos schreef: 13 jan 2021, 15:44Maar ga vooral door als je je er goed bij voelt. Jullie kunnen ook E-mail adressen uitwisselen en daar verder gaan? of via Whatapp?
Nope, voel ik me niet goed bij en ga ik doorgaans zelfs niet op in als het niet minstens om een inhoud draait.
Te lang gedacht dat het om een inhoud draaide.

G
Plaats reactie