In navolging van de reeds geposte stapelplaatsen

Ik haal mijn hout in de zagerij recht over mijn deur die hun afval hout in ijzeren bakken rechtstreeks in mijn garage plaatsen met de clarc,
Maar met de economische crisis word er daar al enkele maanden veel minder gewerkt, maw ook veel minder afval hout.
momenteel red ik er nog maar ik ben vooruit kijkend (of kijkent?)
daarmee heb ik zelf ook al een stapelplaats gemaakt voor hout die niet van de zagerij zou komen.
Het kotje is gemaakt uit, uitelkaar gehaalde grote paletten (3.2mx2.1m of zoiets)
De kepers heb ik gebruikt als staanders, en met de planken heb ik eerst een kader gemaakt om daarna dit kader te beslaan met planken (van diezelfde paletten),
op ongeveer net geen vingerdik naast elkaar. hierdoor heeft de wind vrije doortocht (hoop ik toch) en kan de regen er moeilijk aan.
hierop dan een dakconstuktie gemaakt met doorgezaagde kepers en planken en het geheel dan afgedekt met recup lichtdoorlatende golfplaten.
Het kotteke staat los op betonstenen (maar weegt zoveel dat het (hoop ik) wel niet zal omwaaien.
De vloer is gemaakt van eerst 2 lagen waterdoorlaten, kruidwerend doek en dan bakstenen opzijkant gezet

In het kotteke staan de kepers die ik over had van de paletten, deze kan ik dan nog verzagen en opstoken

over het hout die er in zou komen ben ik nog aan het twijfelen:
ga ik gekloofd hout kopen, droog of nat? (wetende dat ik geen kettingzaag, bijl of klover heb.
Of ga ik uit het bos aan men deur (met toelating van de eigenaar) hout halen die daar ligt,
allemaal tak hout van +/- 1m lang en een diameter van 5 tot 15 cm, zowiezo nat en rond hout.....
Wat opteren jullie?
mvg
beni