Bericht
door jwardenier » 30 jan 2017, 18:22
Ernest , de kroon uit zagen ,dat wordt klimmen .Maar ik begrijp je insteek .Vandaag nog weer gezaagd ,spanband aan de trekker en dan 2/3 inzagen ,gaat nog steeds goed ,misschien een extra lus in de band zetten zodat hij beveiligd is ,het bouwland is wel erg drassig geworden .
Willem ,dat samen doen is me in het verleden niet mee gevallen ,anderen kunnen door de week niet ,dus haalden ze op de zaterdag hun gedeelte op ,hielpen nog wat takken opruimen ,enz. en de dag was weer om .
bij het zelf doen heb je alle werk ,vaak onhandig omdat je op 2 plekken tegelijk moet zijn maar ook al het hout .
Ik hoop zoveel hout aan te voeren dat we genoeg hebben totdat de eigen plantage gaat leveren .
De dag dat Ernest me hielp zijn we meer opgeschoten dan wanneer ik alleen werk ,helaas wonen we te ver uit elkaar om dit soort werkzaamheden te delen ,wel erg mooi dat we bij nood elkaars hulp kunnen vragen .
Mijn conditie is misschien ook niet wat het kan zijn ,mooie voorbereiding op het gras maaien.
Vandaag 1 gedeelte afgewerkt ,ondanks de regen toch weer een vrachtje bij huis gereden .