Ruimte verwarmen met mobiele rocket in 60L vat

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
peterberg
Moderator
Berichten: 2522
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:09
Locatie: Den Haag

Re: Ruimte verwarmen met mobiele rocket in 60L vat

Bericht door peterberg »

Zoals ik het zie, is dit geen J-tube en ook geen batch box. En voor het doorbranden van het staal heb ik je gewaarschuwd, dat was op 17 februari 2012, in deze zelfde draad. Maar misschien doet-ie het minder goed, doorbranden duurt dan langer en je krijgt ook rook. Laat weten hoe het verder gaat.
groeten, Peter
+52° 1' 47.40", +4° 22' 57.80"
xychix
Berichten: 228
Lid geworden op: 30 aug 2010, 12:14

Bericht door xychix »

peterberg schreef:Zoals ik het zie, is dit geen J-tube en ook geen batch box. En voor het doorbranden van het staal heb ik je gewaarschuwd, dat was op 17 februari 2012, in deze zelfde draad. Maar misschien doet-ie het minder goed, doorbranden duurt dan langer en je krijgt ook rook. Laat weten hoe het verder gaat.
Hey Peter,

Ik weet het, een gewaarschuwd mens telt voor 2 :) Ik heb je advies ook niet in de wind geslagen maar omdat het meeste al klaar lag en ik de olievaatjes gratis kan ophalen leek het me wel een leuke vingeroefening.

Het is waarschijnlijk dan meer een L vorm. Een buis van ~120 cm die onder 45graden is doorgeslepen. delen 180 graden tov gedraaid en weer vastgelast, dus een rechte hoek. Als ik nog eens ergens mee wil spelen moet het ook mobiel zijn want de kachel staat nu al niet meer op de plek van de foto, de auto moest weer de garage in. Ik kan enkel ff spelen als de vrouw met de wagen weg is. (midden in Amsterdam).

Ik hoop toch een mooie stook te kunnen krijgen vergelijkbaar met de wocket van Dutch John op een van de forumdagen. (2 jaar geleden denk ik)

Voor de schuur (vaste opstelling) ga ik tzt. wel de gebaande paden volgen.
Plaats reactie