covid 19 mondkapjes

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: covid 19 mondkapjes

Bericht door kockie »

moet dat met alle flessen in de koelkast?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: covid 19 mondkapjes

Bericht door benthuis »

Jij hebt zo'n ellendeling in huis ik zou het zeker voor het onzekere nemen!
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: covid 19 mondkapjes

Bericht door Krelis »

kockie schreef: 03 feb 2022, 11:51 moet dat met alle flessen in de koelkast?
hoeveel gasten wil je ontvangen?
LeaD
Berichten: 1167
Lid geworden op: 23 nov 2017, 17:12
Locatie: East Flanders

Re: covid 19 mondkapjes

Bericht door LeaD »

En dat de koelkast groot genoeg is . :lol:
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: covid 19 mondkapjes

Bericht door Krelis »

Slooij schreef: 18 jan 2022, 21:40 het is idd een discussie zonder eind ik ben in tijden nu weer is goed verkouden dit is ook niet leuk. nu heb ik al een paar dagen achter elkaar een zelftest gedaan op covid en deze is reeds negatief. nu op het werk zijn de maatregelen op zijn scherpst en moeten we elke ochtend of tenminste een paar keer per week een zelf test doen dit heeft wel baat omdat vroegtijdig een besmetting van het covid virus word ontdekt. dit is natuurlijk niet beter dan een GGD test dus na positief met een snel test moet alsnog een GGD test worden gedaan. ik ben zelf ingeënt tegen het virus eerst twee keer Astra Zenika en nu de laatste keer ongeveer een maand geleden met Fizer ik voelde me de dag zelf gewoon normaal maar de dag nadat ik gevaccineerd ben voelde ik mij niet fit. dit in al de 3 de keren. maar nu is het wel jammer dat deze vaccinaties niet helpen tegen een flinke verkoudheid. :D ik overleef het wel maar zo zie je maar weer dan denk je dat je goed beschermd bent en dan vergeet ik een jas aan te doen in de kou hahaha zo is het altijd wat.
Als je lang genoeg doorgaat met testen zit er altijd een negatieve tussen>…….en een positieve.
Plaats reactie