Crisis.nl

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Crisis.nl

Bericht door Dutch John »

De media maken ons de laatste dagen weer attent op crisis.nl. Weet de overheid van een ophanden gebeurtenis waar wij, het voetvolk, nog geen notie van kunnen hebben? M.a.w. moeten we gaan hamsteren of kunnen we verder slapen? Iemand met "inside information"?

Groet,
DJ
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Mijn hemel wat een site. Het lijkt wel of er een armageddon zal losbarsten...
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Bericht door Dutch John »

Valt wel mee, Kockie.
Moet je eens kijken hoe de Yankee's zich voorbereiden: http://www.peakoil.com/fortopic29910.html . Gaat wel niet over een acute ramp, maar toch....... Het verbaast me overigens dat zij het unaniem eens zijn om schuldenvrij te zijn. Dacht dat dat woord daar niet bestond........

Groet,
DJ
Victor
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jul 2007, 23:45

Re: Crisis.nl

Bericht door Victor »

Dutch John schreef:De media maken ons de laatste dagen weer attent op crisis.nl. Weet de overheid van een ophanden gebeurtenis waar wij, het voetvolk, nog geen notie van kunnen hebben? M.a.w. moeten we gaan hamsteren of kunnen we verder slapen? Iemand met "inside information"?

Groet,
DJ
Idee om crisis.nl ook te hyperlinken?....meeste mensen zijn nogal lui. Of wacht evenwww.crisis.nl Al de tweede keer dat ik PO tegen kom iemand idee wat het betekend?
Teken ook voor een krachtige klimaatwet.
Klimaatoorlogsspel? Ondersteun en word vriend van Klimpeak. ( Is gratis, is hyves. )
Gebruikersavatar
John O
Berichten: 95
Lid geworden op: 24 okt 2006, 23:42
Locatie: Oisterwijk

Re: Crisis.nl

Bericht door John O »

Victor schreef:Al de tweede keer dat ik PO tegen kom iemand idee wat het betekend?
Peak Oil, de naam van het forum...

Edit:
Stom zeg, zit net discovery te kijken, peak oil is ook de naam voor de top van de olieproductie. Daarna krijg je olie crisis.... net als in 1970, toen was de peak oil voor de ontdekking van olie net geweest. Binnenkort komt de peak voor gebruik... Dan zijn we kennelijk allemaal weer het haasje :)
Groetjes, John
Plaats reactie