March Against Monsanto Amsterdam RAI, Woensdag 30 Oktober

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Muzzwell
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2013, 22:04

March Against Monsanto Amsterdam RAI, Woensdag 30 Oktober

Bericht door Muzzwell »

March Against Monsanto Amsterdam RAI, Woensdag 30 Oktober 14:00 uur

Event poster PDF: http://www.keepandshare.com/doc9/557/a4 ... 4-meg?da=y
Facebook event page: https://www.facebook.com/events/3676957 ... /?source=1

Monsanto komt naar Cropworld Global RAI Amsterdam op 29 en 30 oktober. Op woensdag 30 oktober we'll march again!
Aanvang 14.00 uur. Let op, aangepaste startplek is midden voor hoofdingang RAI (tegenover Kennedylaan).

Het doel van deze actie is bewustwording creëren bij de massa. Zoals Sacha Steinmetz het tijdens March Against Monsanto Wageningen mooi verwoordde, Monsanto vliegt onder de radar, wij maken hen zichtbaar.

Ons wapen is de waarheid globaal delen en dat is naar onze mening geslaagd. Echter, dit is slechts een begin. De gentech /chemo/zaad-industrie heeft een stappenplan die ze in sneltreinvaart afwerken. Hun strategie is vaak ook niet zichtbaar voor het grote publiek. Hou daarom de verschillende actiesites nauwlettend in de gaten.

Stilzitten is daarom geen optie, onze volgende actie zal plaatsvinden in Amsterdam bij de RAI.

Expect us, we will be there. U ook weer?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: March Against Monsanto Amsterdam RAI, Woensdag 30 Oktobe

Bericht door kockie »

Ik ben in Wageningen geweest, maar kan er in Amsterdam niet bij zijn. Behalve demonstreren vind ik ook dat er iets positiefs tegen Monsanto CS. gedaan moet worden. Daarbij zit ik te denken aan een zaden-, stekken- en plantenruil in het voorjaar. Ik ben op zoek of er ook andere partijen zijn die hetzelfde willen of misschien zelfs al doen.

Succes met de mars!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Ernest Dubois
Berichten: 723
Lid geworden op: 24 okt 2013, 20:12
Locatie: Oostrum/Mesa

Re: March Against Monsanto Amsterdam RAI, Woensdag 30 Oktobe

Bericht door Ernest Dubois »

Hallo,

Ik hope wat op de NOS te zien woensdag avond dan maar die grappenmakers zijn zeldzaam op de hoogte van iets belangrijk. Zorg dat je ze laten weten over jullie actie.

E.DB.
Werken, das leuk.
Muzzwell
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2013, 22:04

Re: March Against Monsanto Amsterdam RAI, Woensdag 30 Oktobe

Bericht door Muzzwell »

Ik had al 2 maal geantwoord, maar in het engels. Ik vind de setting een beetje raar. Maar niet mijn regels.

Als je mensen zoekt om mee te werken met leuke acties tegen Monsanto, probeer dan ASEED en ook MAMA (march against monsanto Amsterdam). Die hebben ook een seed ruil etc.. gedaan, ik weet zeker dat sommige mensen toen uit Wageningen kwamen.

Bedankt voor de reacties. Aseed trouwens gaat de press release doen voor deze RAI event. Het is met vergunning etc.. Dus als jullie kunnen graag bij zijn.

Groetjes.
Plaats reactie