Vraag wordt niet geplaatst, dus ook geen antwoord. Een ip-ban is dan mijn conclusie. Jammer van mijn contributie voor 2006

Geen "Ambachtsmensen", maar "kleine middenstanders"

Moderator: Moderators
Na helaas verschillende slechte ervaringen met Sietz en Lieselot Leeflang kan ik geen donateur van DTA meer zijn en wens ik ook niet meer te schrijven op hun forum.kees schreef:Jammer van mijn contributie voor 2006![]()
nee, 1 jaar. Er moet nu ook voor de bezoekmiddag betaald worden.Dirk Bauwens schreef:Na helaas verschillende slechte ervaringen met Sietz en Lieselot Leeflang kan ik geen donateur van DTA meer zijn en wens ik ook niet meer te schrijven op hun forum.kees schreef:Jammer van mijn contributie voor 2006![]()
Kees, hopelijk heb je niet voor drie jaar betaald, iets waar ze zo op aandrongen![]()
Dirk
Wanneer er echter ook ondoorzichtige en oneerlijke praktijken aan te pas beginnen komen (wat bij DTA duidelijk het geval is), dan is het normaal en rechtvaardig dat mijn zijn steun stopt en die aan iets beters spendeert.
Gelukkig heb ik zijn boekjes nog.michaelb schreef:"Mijn vraag was: heeft Pieter Boxman nog recente publicaties gedaan over biologisch tuinieren."
Om uw vraag te beantwoorden: Neen, de heer Boxman is met pensioen.
M.vr.gr.
Zijn zoon Michael