Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door hotglass »

Na de aanschaf van een complete Duitse Kachelofen inbouwset heb ik een warmtewisselaar over, die ik in mijn project niet kan gebruiken. Het is een Brunner vlampijpwisselaar van 1994. Volgens de verkoper waar ik hem kocht dicht en getest. De hele installatie mocht in Bayern niet meer gebruikt worden wegens de fijnstof wetgeving. Voor de liefhebber voor dit soort installaties dus. Alles boven de 50 euro is prima en garantie wil ik ook wel geven :lol: De kast is zwaar en staat in de Achterhoek. Het lukt me nog even niet om er een foto bij te voegen, maar de Brunner staat ook op Marktplaats.
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door benthuis »

Hm. Plaatje op MP bekeken. Kan je zo'n ding makkelijk schoon houden? Als hij je in de weg staat wil ik je er wel van verlossen denk ik. Waar staat ie?
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door hotglass »

Sorry Benthuis, ik heb om de een of andere reden je bericht helemaal gemist. En ik heb net een dealtje gemaakt met Ruben die er een goede bestemming voor heeft.
Wat betreft je vraag.......ja, hij is makkelijk schoon te houden, er zit een groot luik in de voorkant geschroefd, daarachter kom je bij het binnenwerk.
Hij kan gewoon boven op de kachel staan en bij de schoorsteenveger(Duitsland) inspectie kun je dan zelf achter dit luik kijken of er gepoetst moet worden. Eigenlijk een prachtig ding waarmee je je hele huis van cv water kunt voorzien. Voor mij geen nut omdat ik alles met één grote gemetselde kachel ga doen
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door hotglass »

Verkocht, bedankt!
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door benthuis »

Ohoooo. Das niet eerlijk :wink:
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door hotglass »

Nogmaals sorry..............!!!! ik moet weer even wennen, terug in de Achterhoek en weer wat meer de blik op wat er zich hier zo allemaal afspeelt.
Als ik nog wat leuks voor je tegenkom Benthuis zal ik je wel eerst privé informeren. Zoek je nog wat speciaals ???

Groet,

Ed
LeaD
Berichten: 1167
Lid geworden op: 23 nov 2017, 17:12
Locatie: East Flanders

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door LeaD »

hotglass schreef: 06 sep 2020, 22:43 Als ik nog wat leuks voor je tegenkom Benthuis zal ik je wel eerst privé informeren.
Klinkt als dictatuur op een forum !
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Warmtewisselaar 10Kw , Brunner

Bericht door kockie »

Mocht je het nog niet weten, I'm the great dictator :!: :geek:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie