Aangeboden (tegen genoemde prijs of gratis)

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

alefarendsen
Berichten: 564
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:19

Aangeboden (tegen genoemde prijs of gratis)

Bericht door alefarendsen »

Waarde forumgenoten,

i.v.m. onze verhuizing heb ik e.e.a. in de aanbieding. Ik ga het opsommen in 1 topic en bijhouden de komende week / weken. Ik weet dat ik prijzen moet noemen, maar heb liever dat het in handen van mooie mensen komt die er wat leuks mee doen dan dat ik er een tientje of 2 of 5 aan verdien. M.a.w. gratis op te halen tenzij anders aangegeven. En als je dan met wat leuks aankomt, is dat natuurlijk altijd leuk.

Alles is af te halen in Muiden in de komende 14 dagen.
  • 09/03: 7 x 5 liter gistingsfles (zonder mand), incl. waterstop
  • 09/03: 3 x 10 liter gistingsfles (met mand), incl. waterstop
  • 09/03: 1 x 20 liter gistingsfles (met mand), incl. waterstop
  • 09/03: 1 x fermentatievat plastic 60 liter
  • 09/03: 1 x fermentatievat plastic 20 liter
  • 09/03: Divers glas (beugelflessen, wit, et cetera)
  • 09/03: Voor de echte prepper :twisted:: vrieskist Liebherr GTP 4656-20 A+++ 419 liter: vraagprijs €250,=. Uit mei 2016. Mist 3 mandjes (tenzij ik die nog vind in de komende week) en lichte gebruikssporen (2 kleine deukjes in het deksel). Staat nu nog aan, kan eind volgende week leeg zijn. Dit is de Coolblue link, maar hij is niet meer leverbaar. De nieuwere versies zijn een behoorlijk stuk duurder, maar qua inhoud hetzelfde. Ik betaalde er in mei 2016 volgens mij rond 750 euro voor. Over een paar dagen zet ik hem op marktplaats als er hier niemand komt.
  • 09/03: Horecakoelkastje, tafelmodel, plaatjes zie hier. 1 rubber wat wat aandacht verdient (3 centimer weggesmolten door broodoven die er naast stond). Vraagprijs: €50,=.
Laatst gewijzigd door alefarendsen op 09 mar 2020, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie