Even voorstellen

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Breena
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jul 2015, 12:39

Even voorstellen

Bericht door Breena »

Hoi Allemaal

Ik zie nu pas dat je je ook kan voorstellen :D

Nou dat doe ik dan maar even

Hoi ik ben Breena, doordat mijn leven ineens zo anders werd omdat mijn man van mij wilde scheiden ben ik me meer gaan afvragen wat er nou belangrijk is in mijn leven.

Ik leef al heel lang vegetarisch, deed ook altijd al aan afvalscheiding maar leefde niet bewust ecologisch. Ik heb me de afgelopen tijd verdiept in ecologisch leven en zou graag zelf bewuster willen leven. Hier ben ik dan ook mee begonnen, soms zie ik door de bomen het bos niet meer, maar ik kom beetje bij beetje steeds meer te weten en uiteindelijk zal mijn doel om bewuster en ecologisch te leven steeds betere vormen aannemen.

Toevallig kwam ik op deze site terecht omdat ik aan het zoeken was naar meer informatie over leem, ik denk dat deze site me nog meer informatie kan geven op nog meer gebieden.

Groetjes Breena
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Pietje »

Welkom!

Inderdaad is meer ecologisch leven een transitie, van vele stappen/stapjes, vraagtekens, nieuwe inzichten, mislukkingen, plezier, hard werken, etc. naar een gelukkig bestaan.

Veel plezier op deze interessante reis!

Peter
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Even voorstellen

Bericht door Dutch John »

Welkom. Pietje stelt het juist: het is een reis. Een reis, gecombineerd met een competitie tegen jezelf... Maar daardoor niet minder interessant.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Breena
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jul 2015, 12:39

Re: Even voorstellen

Bericht door Breena »

Het voelt idd als een reis, ik heb al een hoop geleerd, met name ook over mezelf. Soms heel confronterend moet ik zeggen.

Voorlopig ben ik ook nog niet uitgeleerd, en heb ik het gevoel dat ik nog maar aan het begin van de reis sta.

Groetjes Breena
Plaats reactie