Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoeringen"

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoeringen"

Bericht door 12much »

Geachte Dames en Heren kachelbouwers,


Wil iedereen die mee gaat doen, nog twijfelt, of alleen langs wil komen, de moeite nemen om de volgende link te bezoeken?

http://www.datumprikker.nl/psx7a9na7vyzprxu

Het kost je een paar minuten om aan te geven welke dagen voor U in aanmerking komen voor de aanstaande forumdag, maar niet onbelangrijk, ook die niet kunnen. Ook als U nog niet zeker bent van alle data, vul dan toch zoveel mogelijk in. Je kunt vanaf het versturen elk moment daarna wijzigingen aanbrengen. Het is ook mogelijk om commentaar te leveren zoals "onder voorbehoud" ed als eigen geheugensteuntje. Hoe meer data ingevuld is, hoe onvolledig ook, genereert meteen een dynamisch proces.
.
Hierdoor kan het ook voorkomen dat er zoveel inschrijvingen volgen op een weekend dat voor U zelf eigenlijk niet uitkomt. Dan is het vaak nog mogelijk qua eigen afspraken daarop te anticiperen omdat het ruim van tevoren duidelijk wordt.

Bij vragen, onduidelijkheden etc, gaarne alleen in dit topic of via PB reageren zodat het "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoeringen" en "Wie bouwt mee? Rocket 177 met warmtewisselaar" niet vervuild worden.

Vriendelijke groet, Boy
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door kockie »

Ingevuld. Ik wil het paasweekend schrappen van de planning, dit weekend kan echt niet. Niet omdat we zo heilig zijn, maar het paasweekend willen we gewoon privacy. De schuur is dan niet beschikbaar. Dit is de enige feestdag die we met het hele gezin vrij zijn.

Als er snel een knoop wordt doorgehakt kan ik mijn dienst proberen te ruilen. Ik wil er wel graag bij zijn en -indien aanwezig- ook een alcoholische versnapering kunnen nuttigen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door 12much »

Oké, ik ga dat weekend schrappen, want ik ben dan zelf waarschijnlijk het hele weekend in prehistorisch dorp Haps (en niet die van DJ:-) om workshops te geven, maar als "organisator" vul je natuurlijk in de eerste instantie alle weekenden in :fff
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door Pietje »

Hmm, ik ben niet zo'n fan van datumprikker.nl, omdat iedereen daar een geldig emailadres voor moet opgeven. Zelf gebruik ik liever doodle.com; dat vraagt alleen een geldig emailadres van degene die de afspraak regelt (en dat is ook nodig om de afspraak te kunnen modereren).

Maar goed, voor het goede doel ;-)

Ingevuld!
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door 12much »

@Pietje:

grappig, ben juist daarop afgeknapt plus dat ik niet nogmaals in zo'n situatie wilde belanden als destijds..

Mijn eerste poging om een groep van zo'n 150 mensen uit te nodigen voor een weekend, ging net zo soepel als met datumprikker. Niks mis mee. Op dezelfde manier link versturen etc. Toen ik echter kort voor de afspraak een recall op de afspraak wilde doen, omdat 5 van de prominente deelnemers (gezin) betrokken werden bij een ernstig auto-ongeluk, ging het fout. Ik kreeg het niet voor elkaar om dat met het programma zelf te doen en moest toen alle deelnemers stuk voor stuk overtikken (kopiëren en plakken ging niet eens meer). Omdat niemand anders van de inmiddels 280 deelnemers over de adressen beschikte, kon ik ook niet een verzoek doen aan elke 5de deelnemer bv, om een kettingbrief te versturen waarin de situatie werd uitgelegd, zodat het niet meteen een bot afkappen werd.

Dat heeft mij bloed zweet en tranen gekost kan ik je verzekeren. Plus dat ik het gevoel heb dat datumprikker intuïtiever werkt voor de deelnemers. Buiten dat heeft iedereen tegenwoordig toch wel een alias@emailadres op gmail, hotmail of je eigen provider? Daarnaast vind ik het bij een uitnodiging voor een evenement als deze niet meer dan vanzelfsprekend, dat je elkaar kan bereiken om te carpoolen, spullen-transport of om een op de forumdagen gevoerd gesprek nog eens dunnetjes over te doen de exacte naam van degene met wie je dat gesprek hebt gevoerd nog eens op te kunnen zoeken etc. etc.

Ik heb in totaal, inclusief deze, 34 datumprikkers verstuurd, waarvan de kleinste cq grootste groep respektievelijk 6 en 280 deelnemers had. Nog nooit een probleem ondervonden, of dat iemand e.e.a. als vervelend, indringend of te privacygevoelig vond, dus jij bent de eerste :D Je moet je aanmelden en je kan de adressen als deelnemer alleen per stuk genereren dus spammen is ook weer zo'n bezigheid dan, wat ook weer niet door een bot uitgevoerd kan worden.

Ik hoop dat je je er toch in kunt blijven vinden...
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door Pietje »

@ Boy
Ik gebruik Doodle veel, maar enkel voor (in relatie tot jouw 150 mensen ;-) ) kleine groepen. En dan werkt dat prima. Maar inderdaad, als je de (grote) groep mensen die zich aangemeld hebben wilt bereiken, dan heb je niets aan doodle....

Thnx voor dit perspectief!
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door kockie »

Even als reactie op de opmerking van Omweg over temperatuur. Binnen is het met de kachel die op de forumdag gebouwd is heel behaaglijk te krijgen. In geval van extreme kou staat toch de vloerverwarming aan om de schuur vorstvrij te houden. Alleen de buitentemperatuur, daar kan ik niets aan doen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door kockie »

@12much: staat er een eindtijd op de datumprikker?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door 12much »

@Kockie:

nee, in principe zou je een datum kunnen prikken vanaf de eerste inschrijving als het om een open inschrijving gaat zoals nu, of zodra alle genodigden van een besloten inschrijving hebben gereageerd. Ik begrijp je vraag. We hebben momenteel 15 inschrijvingen. Volgens het lijstje van Peter hebben we 25 geïnteresseerden. Daar kunnen we ook van uit gaan en deze mensen via pb aansporen de lijst in te vullen. Dan zijn er nog een aantal van de harde kern die niet op de lijst van Peter staan
en ook nog niet op de uitnodiging hebben gereageerd.

Zodra de datum/data is/zijn geprikt, vervalt de uitnodiging tot het evenement op 30 dagen na het verstrijken van de laatste datum en wordt deze automatisch verwijderd.

Suggestie: De laatste inschrijfdag dateren op minimaal twee weken voor het weekend dat je zou moeten werken, of 2 weken voor die datum dat weekend schrappen uit de uitnodiging. Voorstel?
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door kockie »

Laat maar staan zo....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
peterberg
Moderator
Berichten: 2522
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:09
Locatie: Den Haag

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door peterberg »

12much,
Het valt me op dat inmiddels een paar mensen wel ingelogd maar niets ingevuld hebben, op geen enkele datum. Dat maakt het wel een beetje lastig om een goeie datum te prikken, het wordt verdund door lege inschrijvingen?
groeten, Peter
+52° 1' 47.40", +4° 22' 57.80"
krekel
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 dec 2012, 21:35

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door krekel »

done :fff
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door 12much »

@Peter:
maar niets ingevuld hebben, op geen enkele datum.
Dat is natuurlijk een beetje mijn schuld, in ieder geval tgv de vraagstelling...

Het geeft in ieder geval een indruk wie er willen komen maar nog niet op jouw lijst staan bijvoorbeeld. Daarnaast geeft het percentage van de wél ingevulde data in de regel een goede indruk van de beschikbaarheid heb ik de indruk, ook al staan er (nu) nog steeds lege vakjes in.

Ik heb het niet altijd bijgehouden, maar ik heb ook de indruk, dat het grootste aantal inschrijvingen vrijwel op het laatst plaatsvinden, evenals het aantal wijzigingen!!

We zullen zien of het nog nodig is, een einddatum in te zetten. Voor de uiteindelijke inschrijving hoeft dat nog niet het einde te zijn, alleen kan er dan geen invloed meer uitgeoefend worden op de te bepalen datum. Mogelijkheden zat, we zullen zien.....
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door benthuis »

Mijn voorkeuren volgen spoedig. Heb mn rooster nog niet voor deze maanden....
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Voorinschrijving "Wie bouwt mee? Rocket (177) uitvoering

Bericht door hotglass »

@ Peter

Ik heb me nog niet bij jou ingeschreven, maar wel de datumprikker ingevuld.
Oorzaak: ik ben in de voorgenomen periode twee korte momenten in Nederland, maar kom er niet speciaal voor uit Frankrijk.
Ook krijgt de van oorsprong ogenschijnlijk bescheiden workshop steeds meer het karakter van een gezellige forumdag en die wil ik graag weer meemaken. Als het van het grootste belang is me nu al aan te melden.... als toeschouwer o.i.d. wil ik dat doen.

Groet, Ed
Plaats reactie