Richard-III - (Walter) mij ook eens voorstellen

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Richard-III
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 aug 2009, 19:40

Richard-III - (Walter) mij ook eens voorstellen

Bericht door Richard-III »

In tegenstelling met hier vermeld in mijn avatar is mijn werkelijke voornaam Walter.
Ik woon in Rotselaar Vlaams-Brabant ben getrouwd en heb een dochter van 9 jaar,zelf ben ik 52.
Mij beroep is technicus bij een liften-firma waar mijn taak bestaat uit het onderhoud en depannage van de liften in mijn regio.

Hoe ik op deze website terecht gekomen ben,weet ik niet meer.Waarschijnlijk met info te zoeken over isolatie,hoe te doen enz.
Heb 11 jaar geleden mijn huis gekocht,een oud huisje wat ik met eigen middelen en vrije tijd wat aan het opknappen ben.
Door omstandigheden loopt het wel wat vertraging op...maar we komen er wel.
Mijn interesse voor ecologie moet begin jaren '80 gezocht worden.Toen waren er de anti-raketten betogingen,was er ook werkloosheid onder de jongeren enz...herinner me nog dat ik het boek "Hoe kleiner hoe beter" een vertaling vanuit het engels van een zekere Schumacher (naam zal wel niet correct zijn) en het boek "De waarheid is een koe" van Roel Van Duyn gelezen heb,wat toen voor mij ogen-openers waren.
Heb ook bouw experiment gehad met de bouw van een windgenerator,mijn schoonbroer zei toen...het beste en simpelste om zonne-energie te vangen is... een boom planten.Hier had ik geen antwoord op.
Ik schuim ook graag de schroot-handels af op zoek naar materiaal,als ik zie wat er zoal weggesmeten word,dan doet dat pijn.

Lees veel op deze site,post niet zoveel,ben ook gene grote babbelaar,waar ik kan zal ik helpen.
De dringende to-doe's op dit ogenblik is de isolatie van het dak afwerken...en er rijpt een plan om een massa-kachel te bouwen op basis van de rocket-stove,en nog vele plannen,zoals een zonne-boiler,muur-verwarming...
Zoek ook minder te gaan werken beroepsmatig en meer bezig te zijn in de vrij gekomen tijd.Zit ik nog op te broeden,hoe en wanneer,is me nog niet helemaal duidelijk...

Met vriendelijke groet
Walter
Laatst gewijzigd door Chicken Power op 24 nov 2012, 02:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titelfix Cp mm
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: mij ook eens voorstellen

Bericht door deleted »

Walter,

Als rechtgeaarde Waal mag ik me altijd verblijden mijn Waarde Landgenoten uit het Noordelijk landsgedeelte hier welkom te heten.
Bij deze!
En let niet op de vele Nederlanders, het zijn ook maar mensen !

Overigens 'RichardIII' slaat dat op die doortrapte machtswellusteling uit Shakespeares werk ?
Dan hebben we hier nog wat te verwachten !


G
Richard-III
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 aug 2009, 19:40

Re: Richard-III - (Walter) mij ook eens voorstellen

Bericht door Richard-III »

Schakespeares werk, :? ,zo belezen ben ik ook weer niet,Richard is mijn tweede naam,en bij het aanmaken van mijn account moest ik er nog iets bij verzinnen.
Ben de zachtheid zelve als persoon,volgens de mensen die mij kennen.Maar wie weet het,wat zit er verborgen in de donkere uithoeken van de mens zijn ziel. :?: :shock:

Nederlanders niets mis mee,soms bij bepaalde evenementen kleurt het land oranje met vlaggen en ballonnen,pruiken,toeters en bellen,...dan neem ik wat afstand en ga ik er met een grote boog langs :wink:

Groet
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Richard-III - (Walter) mij ook eens voorstellen

Bericht door 12much »

Rotselaar....

Tot begin van dit jaar, had in mijn omgeving nog nooit iemand van Rotselaar gehoord..In de buurt van Leuven? Ehh.... alleen het noemen van de Danonefabriek in combinatie met rock werchter deden soms lampjes branden.

En dan opeens, postbezorger die er gewoond heeft, collega die met zijn broer naar een huis gaat kijken, ex Danone medewerker die in Brussel woonde en nu naar Nederland wil verhuizen en dan RichardIII die in Rotselaar woont:-)

Welkom hier als schrijver, want als lid zit je hier al een tijdje mee te lezen..Mijn connectie met Rotselaar is een vriendin waar we meegeholpen hebben met het bouwen van haar (halve) strobalenhuis. Daar staan er niet zoveel van denk ik....
Never burn faster than your Wocket.
ritsaert snijder
Berichten: 4465
Lid geworden op: 09 dec 2009, 10:53
Locatie: kachelbouwer /Portengen

Re: Richard-III - (Walter) mij ook eens voorstellen

Bericht door ritsaert snijder »

Welkom Walter,
Als alles hier oranje kleurt wil ik ook graag vluchten, lukt niet altijd. De familie van mijn vrouw komt uit trouwens uit Dendermonde, maar dat terzijde..
groet!
Ritsaert
groet!

Ritsaert
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Richard-III - (Walter) mij ook eens voorstellen

Bericht door David86 »

Dat is grappig, mijn vrouw is geboren in Leuven :)
..
Plaats reactie