Enquête gebruik elektrische scooter

vervoer (elektrische auto's, ligfietsen e.d.) en techniek

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sander24
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2011, 10:16

Enquête gebruik elektrische scooter

Bericht door Sander24 »

Beste Mevrouw/Meneer,

Voor een onderzoek vanuit mijn opleiding, zou ik graag informatie willen krijgen over de elektrische scooter. Deze enquête gaat dan ook over de elektrische scooter. Inmiddels is de elektrische scooter steeds vaker te zien, zoals in veel tweewielerzaken en op internet. Deze enquête zal gaan over het gebruik, de voor- en nadelen, de prijs en de verkoop van elektrische scooters. Allereerst kunt u een keuze maken tussen twee verschillende enquêtes, namelijk de enquête voor als u een gebruiker van een elektrische scooter bent en de enquête voor als je geen gebruiker van een elektrische scooter bent. Vervolgens kunt u de juiste enquête invullen door op de desbetreffende link te klikken.

- Enquête gebruiker
http://svroon-fontys-edu.survey.netq.nl ... 193764e721

- Enquête niet gebruiker
http://svroon-fontys-edu.survey.netq.nl ... 5d652e7034

Bij voorbaat dank voor het invullen van de enquête.

Met vriendelijke groet,

Sander Vroon, Fontys Economische Hogeschool Tilburg
Sander24
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2011, 10:16

Re: Enquête gebruik elektrische scooter

Bericht door Sander24 »

Inmiddels heb ik al aardig wat handige informatie verkregen, maar graag zou ik toch nog wat meer ingevulde enquêtes willen hebben. Dus reageer alsjeblieft als je dat nog niet hebt gedaan! Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Sander
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Enquête gebruik elektrische scooter

Bericht door Tim »

Sander,

Kun je wat meer vertellen? Bv wat is je doel, wat wens je te bereiken en wat ga je doen met de informatie?

Tim
Sander24
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2011, 10:16

Re: Enquête gebruik elektrische scooter

Bericht door Sander24 »

Voor een opdracht van school moet ik een plan schrijven om een nieuwe elektrische scooter in de markt te zetten. Hiervoor dien ik kwalitatief en kwantitatief onderzoek te doen, bijvoorbeeld naar de behoeften van de gebruikers van een elektrische scooter. Hiermee krijg ik een beeld hoe de markt in elkaar steekt, zodat ik vervolgens in mijn plan aanbevelingen kan doen over het in de markt zetten van een elektrische scooter.

Uiteindelijk ben ik ook van plan om de resultaten nog even kort weer te geven op dit forum, zodat iedereen weet waar het goed voor is geweest.

Mocht iemand nog vragen hebben, stel ze gerust!
Plaats reactie