Water geheugen

waterzuivering en waterbesparing, afvalverwerking en dergelijke.

Moderator: Moderators

account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

Heeft een zaadcel ook een celwand of is dit een virus?
Hmm. Water in zijn zuiverste vorm is o.a. het restproduct uit een brandstofcel.

Als proef heb ik kraanwater genomen. Hier heb ik een snufje zout bij gedaan zodat het water beter geleidt.
Nu heb ik daar electrolyse op los gelaten. Het water onleedt zich van vervuiling welke normaal in kraanwater aanwezig is. Je ruikt tijdens electrolyse ook chloor etc.

Als je dit water een week of 2 laat bezinken, dan zie verschillende substanties / collonies in het water zitten.

Als je dit water, wat volgens mij al aardig zuiver is, een magnetron behandeling geeft, dan ben ik benieuwd naar het eindresultaat.
(electrolyse kan ook hoogfrequent geschieden).
Verwijderd
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Water geheugen

Bericht door Tim »

michel schreef:Heeft een zaadcel ook een celwand of is dit een virus?
Je geeft het antwoord zelf.

Maarreuu, ik mis een beetje het punt/nut van dit onderwerp? Stel water heeft geheugen, dan moet het ook een verdraait goed geheugen zijn, 3x als melk, 5x als urine, 1x als bier ???

Tim
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

Stel dat water wel een intern geheugen heeft, dan is 80% van ons aardoppervlak met de komst van
de kwantum computer één grote hard disc, grapje.
Het nut van het interne geheugen van water.

Als je dit praktisch kunt maken, dan win je de nobel prijs.

p.s. Melk in een doorzichtige verpakking is zuurder dan melk in een ondoorzichtig pak.
Jammergenoeg zet Campina deze gegevens niet op het pak melk dat in de winkel ligt.
Zo is ook een ondoorzichtig pak langer houdbaar.
Van urine heb ik wel is knalgas gemaakt, dit gaat goed i.c.m. electrolyse.
Bier, da's een goeie.

Een geheugenfactor van water,
3x als melk, 5x als urine, 1x als bier ???
Hmm, ik zie water als moedermateriaal. Water is de donor/drager voor melk, urine en bier.
In principe zou je aan melk, urine en bier wel een geheugen factor kunnen hangen en ik denk
dat je bij deze vergelijking zelfs een hoge score hebt.
In vergelijking tot elementen uit het periodieke stelsel zul je een eigen classificatie kunnen ontwikkelen.
Noem het dan de TSAI, Tim Smart Atom Index.
Je geheugen begingetal is dan 0 en gelijk aan zuiver water.

Alle gekheid op een stokje, het interne geheugen van water kan heel veel problemen oplossen en
kan voor een grote verandering zorgen.
Verwijderd
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Re: Water geheugen

Bericht door Brit »

Tim schreef: michel schreef:
Heeft een zaadcel ook een celwand of is dit een virus?
Je geeft het antwoord zelf.
Niet echt. Een zaadcel is een dierlijke cel en heeft dus alleen een celmembraam :roll: Maar het is zeker geen virus :wink:

@michel,

Het 'geheugen' van water is al een oud verhaal. Laatst hadden ze hier op tv een discussie over homeopathische geneesmiddelen die zouden werken op dat principe.
Naar mijn mening is dat 'geheugen' gevormt door rest-moleculen die in dat water zitten/aan de watermoleculen vast zitten of zo. Je moet het ongeveer net zo vaak verdunnen als dat er vreemde (=niet water) moleculen in zitten met zuiver water, om een kans te hebben dat er geen vreemde moleculen meer in zitten. Dat is al snel een miljoen keer. Maar na een paar duizend keer is het voor de meeste gangbare instrumenten niet meer te herkennen als verontreinigd water :?
Dat zal ook de reden zijn dat het bijna onmogelijk is om zuiver water te krijgen/maken.

Groetjes Brit
Groeten, Brit.

Ik bekijk het liever vanaf de andere kant.....
Rob
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 dec 2009, 21:23
Locatie: Zuid-Holland

Re: Water geheugen

Bericht door Rob »

@Michel
Als je het productieproces onder de knie hebt, wil je het dan aub niet in plastic flessen stoppen? :lol:
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

@Rob,
Als je het productieproces onder de knie hebt, wil je het dan aub niet in plastic flessen stoppen?
Wat bedoel je hier precies mee?

Het stoppen van water in plastic flessen veranderd niets aan de werkwijze om water ultra zuiver te krijgen.
Ik heb ondertussen gezien dat zuiver water in labatorium apparaten wordt berekend op electrische doorlaatbaarheid, Ohm weerstand en nog iets.

De term vitaal water. Als je een paar bergkristallen in een potje doet en tussen de waterleiding monteerd heb je ineens vitaal water. Op de verkoop-sites zeggen ze dat de stroming van het water door de bergkristallen het water vitaal maakt en laat smaken naar bronwater.

Hetzelfde als een standby killer voor 12 euro. Dit is toch geen reëel voordeel, de mens geloofd erin en daarom wordt het geproduceerd.

Met water is er volgens mij veel list en bedrog gaande.
Verwijderd
Rob
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 dec 2009, 21:23
Locatie: Zuid-Holland

Re: Water geheugen

Bericht door Rob »

michel schreef:@Rob,
Als je het productieproces onder de knie hebt, wil je het dan aub niet in plastic flessen stoppen?
Wat bedoel je hier precies mee?
We zitten hier op een ecologieforum en plastic flessen zijn een ramp voor het milieu.... Jammer, als je een grap uit moet leggen is hij niet leuk meer.. :lol: (of de grap was niet goed :roll: )
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

@Rob,

Goeie grap. Plastic die flessen..
Verwijderd
Plaats reactie