Het jaar 2020

In deze topic kunnen en mogen links geplaatst worden naar andere (commerciele) sites. Uitvoerige reclameboodschappen worden niet op prijs gesteld.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Het jaar 2020

Bericht door willem »

De beste wensen voor alle;
milieu verbeteraars - techneuten - gelukzoekers - eigenaars van mislukte projecten -
-eigenaars van gelukte projecten - de Willy wortels - uitvinders - handige Harry's -
- ploeteraars - tip gevers voor div. projecten - zij, die ergens aan beginnen en halverwege
vast lopen - zij, die ergens aan beginnen en tot een positief einde komen -
- zij, die zich hier niet in kunnen vinden en toch mee lezen.
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Het jaar 2020

Bericht door pelletpower »

Ja, de beste wensen iedereen. En vooral een gezond 2020. Zonder dat staat alles stil.
jwardenier
Berichten: 1500
Lid geworden op: 01 feb 2012, 09:59

Re: Het jaar 2020

Bericht door jwardenier »

Ja ,Gelukkig . nieuwjaar .De jaarwisseling is hier altijd spannend ,de pony houd niet van lichtflitsen ,maar gelukkig dikke mist waardoor de lol om vuurwerk af te steken er niet was en wij dus comfortabel bij de kachel konden blijven zitten .
Nieuwjaar wensen ,ik vind het een beetje uitgehold ,uit fatsoen geef je elkaar nog een hand met wensen waar je meestal niets bij hebt ,elkaar helpen bij goede voornemens lijkt me hierom wel aardig ,zo wil ik vaker Nee proberen te zeggen tegen vragen om hulp bij niet ecologische werkzaamheden ,en eindelijk mijn projecten eens gaan afmaken Rosmolen ,generator ,windmolen, hout, gestookte wrongelbak, bosaanplant ,wolvenraster ,zonnecollector ,r b ,biogas,boerenwagen opknappen enz .
Een aantal draaien wel maar moeten nog verbeterd worden ,een aantal moeten nog afgemaakt worden ,en er moeten zelfs nog opgestart worden ,dus 2020 kan het jaar worden van afgestreepte lijstjes .
Ingir
Berichten: 1495
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Het jaar 2020

Bericht door Ingir »

Wellicht wat aan de late kant, maar alsnog een welgemeend goed jaar gewenst voor iedereen. Afgelopen jaar heb ik met veel plezier de Wakker Worden-topic gevolgd, behalve dan dat de discussie op het laatst een nare wending wending nam en enkele gewaardeerde leden zijn afgehaakt. Ik vind dit zeer spijtig en hoop dat de betreffende leden later alsnog zullen terugkeren op het nest.

Met het risico dat de discussie weer oplaait wil ik toch graag wat kwijt over de gebeurtenissen. Het is echter niet alleen het WW-voorval dat ik de behoefte voel om mijn mening te geven over het reilen en zeilen op dit forum. Ook in andere topics herken ik af en toe reacties die weinig inhoudelijk zijn en eerder bedoeld lijken om de ander te kleineren/ridiculiseren... altijd spijtig wanneer een mooie, inhoudelijke discussie tot stilstand komt met onnodige aanvallen op de persoon.

Ik ben echter optimistisch ingesteld, zie zo'n heftige episode als mogelijkheid om er persoonlijk van te leren en er als forum beter uit te komen. En dat is mijn hartenwens voor het komende forumjaar... met de voorgenomen energietransitie staan grote veranderingen voor de deur, zaken die juist op dit forum alle aandacht verdienen, ik wens en hoop dat dit forum evolueert tot een plek waar alle leden hun ideeën kunnen delen, ook als die ideeën tegen gangbare opvattingen indruisen, zonder belachelijk gemaakt te worden. Speel op de bal, niet op de man. :wink:
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Plaats reactie