De DTA kleinschaliger ?

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

De DTA kleinschaliger ?

Bericht door Dirk Bauwens »


...We zijn er dus 1. serieus mee bezig en 2. kijken of we op korte termijn door een zoekfunctietoevoeging ons fortum toegankelijker kunnen maken...

Lieselot, DTA
Terwijl de leiding van de 12 Ambachten een zoveelste gouden kans geboden wordt om hun forum genietbaarder te maken, weigeren zij iedere hulp.

Niettegenstaande mooi klinkende beloftes, een hele redactie, een "Raad van Advies" en al "de mensen van Antenna, onze kundige en hulpvolle provider" verandert er niets.

Is het misschien voor hen ook de tijd om wat kleinschaliger te worden ?

Dirk Bauwens
Gast

Re: De DTA kleinschaliger ?

Bericht door Gast »

Dirk Bauwens schreef:

...We zijn er dus 1. serieus mee bezig en 2. kijken of we op korte termijn door een zoekfunctietoevoeging ons fortum toegankelijker kunnen maken...

Lieselot, DTA
Terwijl de leiding van de 12 Ambachten een zoveelste gouden kans geboden wordt om hun forum genietbaarder te maken, weigeren zij iedere hulp.

Niettegenstaande mooi klinkende beloftes, een hele redactie, een "Raad van Advies" en al "de mensen van Antenna, onze kundige en hulpvolle provider" verandert er niets.

Is het misschien voor hen ook de tijd om wat kleinschaliger te worden ?

Dirk Bauwens
Antenna is een stichting zonder winstoogmerk? Misschien speelt het ide?le aspect ook mee?

kees
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Re: De DTA kleinschaliger ?

Bericht door Dirk Bauwens »

Kees schreef: Antenna is een stichting zonder winstoogmerk? Misschien speelt het ide?le aspect ook mee?

kees

Misschien is het omgekeerde waar: Vereniging m?t winstoogmerk en weinig ide?le aspecten ?

Als je ziet hoe Kockie in zijn eentje, gratis een haast perfecte forumopmaak aanbiedt ?n nog eens gratis host... Wie heeft dan wat over voor een ideaal ?

Dirk
Gast

Re: De DTA kleinschaliger ?

Bericht door Gast »

Dirk Bauwens schreef:Als je ziet hoe Kockie in zijn eentje, gratis een haast perfecte forumopmaak aanbiedt ?n nog eens gratis host... Wie heeft dan wat over voor een ideaal ?

Dirk
mensen van de straat houden? Ik heb geen idee; er komt nl geen reactie vanuit Boxtel. Misschien weten wij niet hoe de verhoudingen Antenna vs DTA liggen.

kees
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

Kees,

Ik hoef niet te weten hoe die verhouding ligt. Dat is interne keuken. De 12 Ambachten en Antenna hebben in ieder geval minimaal ??n ding gemeenschappelijk: het forum interesseert hen bitter weinig! Dat vind ik ondertussen overduidelijk.

Dirk
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

Ondertussen overspoelen de spamberichten het forum van DTA. M??r dan 100 op 1 week tijd en er wordt niets tegen gedaan! Wanneer ik echter op dat forum schreef, was mijn bericht in minder dan 1 uur tijd verwijderd.

Ook lijkt, vreemd genoeg, niemand op dat forum op een nieuwsbrief te reageren. Ik dacht toch dat ze ruim 2000 donateurs hadden? Is er misschien nog m??r censuur, waarvan ik niet weet ?

Ziet men bij DTA het teken aan de wand ? Waarom vraagt de familie Leeflang nu plots om een donateursbijdrage voor 3 jaar? Wat mij betreft: ik hou het steunen van de ondoorzichtige praktijken van deze mensen voor bekeken!

Dirk Bauwens
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

Dirk Bauwens schreef:Ondertussen overspoelen de spamberichten het forum van DTA. M??r dan 100 op 1 week tijd en er wordt niets tegen gedaan! Wanneer ik echter op dat forum schreef, was mijn bericht in minder dan 1 uur tijd verwijderd.

Ook lijkt, vreemd genoeg, niemand op dat forum op een nieuwsbrief te reageren. Ik dacht toch dat ze ruim 2000 donateurs hadden? Is er misschien nog m??r censuur, waarvan ik niet weet ?

Ziet men bij DTA het teken aan de wand ? Waarom vraagt de familie Leeflang nu plots om een donateursbijdrage voor 3 jaar? Wat mij betreft: ik hou het steunen van de ondoorzichtige praktijken van deze mensen voor bekeken!

Dirk Bauwens
de post werkt gelukkig grensoverschrijdend :D

Over het ingrijpen in forum: 't valt op.
2000x?20=40000.........x3! Maar waar moet dan de komende jaren van gedraaid worden, als dat geld nu al gespendeerd wordt?
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

kees schreef:Maar waar moet dan de komende jaren van gedraaid worden, als dat geld nu al gespendeerd wordt?
Kees,

Dat is een logische, praktische en nuchtere vraag.

Het antwoord is, denk ik, eenvoudig en nogal voor de hand liggend. Volgend jaar wordt er gewoon, heel beleefd, opnieuw om geld gevraagd. 10 percent van de donateurs zal dat niet pikken, 90 percent zal braafjes in de geldbuidel tasten en geven.

Dirk
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

Dirk Bauwens schreef:...Het antwoord is, denk ik, eenvoudig en nogal voor de hand liggend. Volgend jaar wordt er gewoon, heel beleefd, opnieuw om geld gevraagd. 10 percent van de donateurs zal dat niet pikken, 90 percent zal braafjes in de geldbuidel tasten en geven.
We zijn nog maar 6 maanden verder en het is al zover.
Ik citeer uit de laatste nieuwsbrief van DTA:
Denkt u er zelf weer even aan? Aan uw voorschot voor 2007? Uw 'voorschot' op het nieuwe jaar is ook dit jaar weer bijzonder welkom, dus als het even kan vragen wij u vriendelijk om nog deze herfst uw donatie over te maken...
Mensen zoals ik, die volgens hun denken, vergeten 'donateur' te zijn (maar ik ben het niet vergeten, ik b?n gewoon geen donateur meer), worden daar achteraf veelvuldig aan herinnerd. Hen wordt verzocht om ook met terugwerkende kracht te betalen. Afgekeken van de Nederlandse Boeken Club?? 8)

Dirk
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

Mensen zoals ik, die volgens hun denken, vergeten 'donateur' te zijn (maar ik ben het niet vergeten, ik b?n gewoon geen donateur meer), worden daar achteraf veelvuldig aan herinnerd. Hen wordt verzocht om ook met terugwerkende kracht te betalen. Afgekeken van de Nederlandse Boeken Club?? 8)

Dirk
copi?ren is leren :twisted:

Voor je het weet ga je nog dubbel betalen. :!:
Plaats reactie