Voorstellen nieuwe forum onderdelen

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Voorstellen nieuwe forum onderdelen

Bericht door kockie »

Als iemand een idee heeft voor een nieuw forum onderdeel, dan kan deze in dit bericht gepost worden. Zijn er een aantal mensen die het eens zijn met de voorsteller, dan wordt het nieuwe subforum aangemaakt en eventueel berichten die in dat subforum passen verplaatst.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Bert
Berichten: 133
Lid geworden op: 06 feb 2006, 21:43

Bericht door Bert »

Hoi Maarten,

Misschien zou het een goed idee zijn om het onderwerp "verwarming" een aparte rubriek te geven, los van isolatie en huishoudelijk energie-verbruik?

Daarnaast kan misschien "stiltewoning, zelf semi-ondergronds bouwen" vervangen worden door een ruimere omschrijving?

En voor de tweede regel van iedere rubriek (subforum), moeten we toch echt wat leukere zinnetjes kunnen bedenken?

Bert
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

Misschien een rubriek "Te koop" en een rubriek "Te koop gevraagd" ?

Je weet immers nooit of er iemand is met een teveel aan zonnepanelen, of iemand met een overstock Stirlingmotoren of... schuimbeton ( 8) )

Dirk
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Bert schreef: En voor de tweede regel van iedere rubriek (subforum), moeten we toch echt wat leukere zinnetjes kunnen bedenken?

Bert
Tja, die stammen allemaal af van een ander forum :wink:

Als je een voorstel hebt.... laat maar horen.
Dirk Bauwens schreef:Misschien een rubriek "Te koop" en een rubriek "Te koop gevraagd" ?
Goed idee, liep ik zelf ook al mee rond. Ga ik van de week aanmaken!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Marcel
Berichten: 63
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:50
Locatie: Arnhem

Bericht door Marcel »

Ik stel voor om ook koeling als onderwerp toe te voegen.

Koeling is een energieverslinder en wordt steeds meer gebruikt (AC)
Hier valt zeker nog winst te boeken op het gebied van energiebesparing
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Bericht door Brit »

Hoi dan,

Ik mis eigenlijk nog een subforum over afval en dergelijken. Misschien hoord dit ook wel een beetje bij waterzuivering en zo?

Ik zou hierin wel iets willen plaatsen over een wormenbak!

B.v.d., Brit :D
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Your wish is my command.

Dames en heren, ik presenteer u een vernieuwd forumonderdeel: waterzuivering en waterbesparing, afvalverwerking
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
exroom
Berichten: 194
Lid geworden op: 07 feb 2007, 00:13

Bericht door exroom »

is het misschien een idee, om iets te doen aan utwisseling van documentatie.
ik heb hier zeer veel gigs met pdf's en doc's
maar als ik refereer naar dat soort teksten, die soms verrekte intressant zijn, is het lastig deze te delen met de andere forum leden. :D

Ik ben zelf nogal actief in het sateliet gebeuren en tdi tuning.
en op die sites, (forums) hebben we een soort van bibliotheek met
relevante intressante info.

misschien dat je eens kunt nadenken over zoiets.
een echt degelijk voorstel heb ik nou ook weer niet.
maar een soort bieb erbij lijkt me wel wat, kost alleen weer veel tijd qua archivering :?
Hoeveel ik ook lees of experimenteer, het is nooit genoeg!,
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Vind ik een leuk idee. Zou jij eens willen uitzoeken op welke manier zoiets te organiseren valt? Bijvoorbeeld met Joomla! of een ander cms. Als je een goed idee hebt, wil ik het wel installeren. De nieuwe versie van phpbb (PHPBB3) heeft trouwens ook een mogelijkheid om documenten te "attachen" aan een post. Een beta versie heb ik al draaien, maar wil ik nog niet gebruiken tot de versie "life" gaat.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
exroom
Berichten: 194
Lid geworden op: 07 feb 2007, 00:13

Bericht door exroom »

wat mij ook misschien wel zinvol lijkt. is een appart topic omtrent gevaarlijke stoffen, waar de meesten geen weet van hebben.

Ik ben nogal geschrokken van het hele radon onderwerp.
als je daar veel over leest wordt je er hardstikke ziek van :?

Als je dan veel gaat zoeken blijkt zelfs dat je beter nederlandse knauf kan gebruiken dan de belgische ivm radon afgifte, en dat klopt na navraag nog ook :twisted: terwijl de stukadoors in nederland liever de belgische kwaliteit gebruiken dan de duitse of nederlandse aangezien de belgische witter opdroogt :twisted: daar wordt je pas echt gek van

Pur is harstikke leuk, maar kan ook nogal langdurige neven effeten geven

en zo kan ik nog wel even doorgaan
Hoeveel ik ook lees of experimenteer, het is nooit genoeg!,
Plaats reactie