100.000 berichten

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

100.000 berichten

Bericht door kockie »

Vandaag is het zover... dit bericht is het 100.000e bericht op dit forum. Heeft iedereen ze allemaal gelezen?
99999.png
100000.png
100000.png (11.43 KiB) 8072 keer bekeken
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2186
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: 100.000 berichten

Bericht door benthuis »

Woohoo! Ik vind dat er mindere redenen zijn om samen te scholen...
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: 100.000 berichten

Bericht door Pietje »

Goed plan, Ben!
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2186
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: 100.000 berichten

Bericht door benthuis »

Aangezien Maarten niet kan hosten... Kunnen we ons zelf ook wel ergens anders uitnodigen misschien. Iemand nog een leuke excursie locatie?

Of combi met een dagje sociaal klussen?
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: 100.000 berichten

Bericht door kockie »

Hosten kan op zich wel, maar niet nu. Ik heb -in overleg met de missus- een samenscholingsverbod tot het einde van dit jaar. Ik ben nu te druk met voorbereidingen aan een theatervoorstelling waar ik aan ga meespelen. Ik mag de rol van Bob Cratchit vertolken in de musical "a Christmas Carol" van Musical Productions Gaanderen. DIe wordt 3 keer gespeeld in theater Amphion in Doetinchem.

We zijn hard op weg naar uitverkochte zalen :D :D Ik heb er ontzettend veel zin in, maar het vult wel bijna al m'n weekenden tot eind december en de andere wil ik vrijhouden voor m'n gezin. Volgend jaar is er wel tijd. Misschien een leuke workshop of forumborrel?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: 100.000 berichten

Bericht door Pietje »

Wijbosch is altijd beschikbaar, zeker voor een borrel. Maar er is nog geen glas en ook geen kachel in het nieuwe huis, dus later in het jaar (als het warmer is) zou hier de voorkeur hebben.
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Plaats reactie