Gezocht: Joomla virtuoos

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Gezocht: Joomla virtuoos

Bericht door kockie »

Omdat de wiki meer dan eens gehackt is en het weer online brengen mij (te) veel tijd kost lijkt het mij verstandig om over te gaan tot een content management systeem om de verzamelde data van de wiki in op te slaan en te delen. Aangezien het kleine aantal mensen (buiten alle spammers) dat aan de wiki heeft gewerkt lijkt mij dat een goed systeem. Om deze site op te zetten zoek ik iemand, of meerdere mensen die dat willen gaan doen.

Ik zal een Joomla site opzetten en diegene(n) die zich aanmelden kunnen deze dan gaan vullen met informatie. Hiervoor zal ik een backup van de oude wiki tijdelijk beschikbaar stellen, bereikbaar met een wachtwoord.

Waarom Joomla? Omdat ik daar ervaring mee heb op meerdere websites, waaronder Batchrocket.eu die zelfs meertalig is uitgevoerd. Ik heb onvoldoende tijd over om me te verdiepen in een ander systeem. Voor Joomla heb ik ook al een backup-script bij elkaar gesprokkeld die een en ander automagisch naar mijn eigen server kan schrijven.

Ben jij iemand die met Joomla om kan gaan en een bescheiden hoeveelheid informatie wil invoeren en daarna misschien ook nog het een en ander aan beheer van artikelen wil doen, meld je dan nu aan. Dan kan het delen van informatie via deze website gestructureerd worden en voor iedereen beschikbaar zijn!

Aanmelden mag via een reactie in deze topic of via een PB.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Gezocht: Joomla virtuoos

Bericht door Dutch John »

Voor de gadget liefhebbers, opdat hun hippe prulzooi Kockie's wiki niet langer hackt:

Afbeelding

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Sputnik
Berichten: 206
Lid geworden op: 08 feb 2015, 14:39

Re: Gezocht: Joomla virtuoos

Bericht door Sputnik »

Ik zou gewoon Wordpress gaan gebruiken en dat hele Joomla voorgoed gedag zeggen.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Gezocht: Joomla virtuoos

Bericht door kockie »

want?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Sandman79
Berichten: 1043
Lid geworden op: 15 dec 2011, 11:48

Re: Gezocht: Joomla virtuoos

Bericht door Sandman79 »

Ken joomla wel wat, virtuoos ben ik niet, maar wordpress boven joomla zetten? Wordpress is wat beperkter dacht ik... pak anders Drupal, ook same shit.
Soit, Joomla is zeker ok, maari k heb helaas geen tijd over :(
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Gezocht: Joomla virtuoos

Bericht door kockie »

Niemand met wat kennis, zin en tijd?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie