Verhuizing server

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Verhuizing server

Bericht door kockie »

Binnenkort wordt het ecologieforum naar een andere server verhuisd. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit op zondagavond 11-09-2016 gaan plaatsvinden. Precieze tijd is nog niet bekend. Het verhuizen zal gepaard gaan met een of meerdere uren downtime.

Na het verhuizen van de data zal de dns-server worden aangepast. Daarna zal iedereen naar de nieuwe server geleid worden. Mensen in het buitenland zullen iets meer geduld moeten hebben voordat ze weer op het forum kunnen kijken.

Hopelijk kunnen we rekenen op uw begrip!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Verhuizing server

Bericht door Pietje »

Keep up the good work!
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2186
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: Verhuizing server

Bericht door benthuis »

Moet ik de digitale verhuiswagen nog voor laten rijden?
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Verhuizing server

Bericht door kockie »

Door een onverwachte meevaller qua tijd en een tegenvaller qua tijd morgen (vrijwilligerswerk van laat tot heeeeeel laat) ben ik vanavond begonnen met het verhuizen van de server. Het ging niet zonder vallen of opstaan, maar alles lijkt nu goed overgezet.

De dns-records zijn aangepast en iedereen zal nu langzaam aan doorgestuurd worden naar de nieuwe server. Bedankt voor uw geduld!

Mocht u problemen opmerken, laat het dan even weten.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie