Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Paul Joosten
Berichten: 1123
Lid geworden op: 22 feb 2013, 13:49
Locatie: Zuidwending / Veendam
Contacteer:

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Paul Joosten »

Paul Joosten schreef:Dat in elkaar blijven haken gebeurt (mij) maar sporadisch, dat ervaar ik niet echt als een probleem. De lengte van mijn klover is inderdaad wel wat aan de korte kant maar zoals we hebben gezien kunnen (daardoor) zelfs kinderen hiermee overweg. Zelf gebruik ik hem op een flink blok waardoor ik toch niet teveel hoef te bukken. De aanschafkosten bij Colès in Enschede waren slechts €50,- plus verzendkosten en de service is prima. Toen een lasnaad het had begeven heb ik een foto gemaild en kreeg zonder verdere vragen direct gratis een nieuwe toegestuurd. De kapotte heb ik later laten lassen dus nu heb ik er twee... :wink:

PS ik zie net dat ze zelfs een tientje goedkoper zijn geworden!
Tsja, de afgelopen week heb ik wat vers eikenhout gekloofd en geen van beiden heeft het overleefd. De al eens gerepareerde klover is nu inwendig gebroken en niet meer te lassen vanwege de inbouw in het bovenste deel en van de nieuwe is de bijlpunt er volledig afgebroken. Op verzoek van de leverancier heb ik beide opgestuurd. Ik heb hem verteld dat de klovers, mijn hout en ikzelf kennelijk geen gelukkige combinatie vormen en mijn geld teruggevraagd. Erg jammer want zo lang ze heel blijven werken deze klovers heel fijn!
"Try and leave this world a little better than you found it" [Baden Powell]
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf"... [algemeen]
..."maar stop daarna niet en help ook een ander op weg!" [Paul Joosten]
https://duurzamehuizenroute.nl/locatie/ ... 05-veendam
dormos
Berichten: 979
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door dormos »

Ze hebben de prijs direct verlaagd naar 39,95, maar zoals ik hier lees is dat nog te veel...

Groet,

Hans
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Ruuben »

heeft iemand mijn nog nieuwe band voor om een te hakken houtblok gevonden?
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Pietje »

Nee, helaas... Wel mijn eigen band, volledig aan gort gemept... ;-)
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Erikvr
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 mar 2009, 13:41

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Erikvr »

Je hebt er ook snel een band mee :wink: , Ik heb de mijne destijds bij de milieustraat gehaald.
groet,
Erik
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Ruuben »

Ruuben schreef:heeft iemand mijn nog nieuwe band voor om een te hakken houtblok gevonden?
Woodstrapper bedoel ik.

Ik heb 2 afgedankte sportmotor banden bij 2 wielerzaak gehaald. Echt veel groter dan autoband , heel prettig.
Gebruikersavatar
Paul Joosten
Berichten: 1123
Lid geworden op: 22 feb 2013, 13:49
Locatie: Zuidwending / Veendam
Contacteer:

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Paul Joosten »

Paul Joosten schreef:
Paul Joosten schreef:Dat in elkaar blijven haken gebeurt (mij) maar sporadisch, dat ervaar ik niet echt als een probleem. De lengte van mijn klover is inderdaad wel wat aan de korte kant maar zoals we hebben gezien kunnen (daardoor) zelfs kinderen hiermee overweg. Zelf gebruik ik hem op een flink blok waardoor ik toch niet teveel hoef te bukken. De aanschafkosten bij Colès in Enschede waren slechts €50,- plus verzendkosten en de service is prima. Toen een lasnaad het had begeven heb ik een foto gemaild en kreeg zonder verdere vragen direct gratis een nieuwe toegestuurd. De kapotte heb ik later laten lassen dus nu heb ik er twee... :wink:

PS ik zie net dat ze zelfs een tientje goedkoper zijn geworden!
Tsja, de afgelopen week heb ik wat vers eikenhout gekloofd en geen van beiden heeft het overleefd. De al eens gerepareerde klover is nu inwendig gebroken en niet meer te lassen vanwege de inbouw in het bovenste deel en van de nieuwe is de bijlpunt er volledig afgebroken. Op verzoek van de leverancier heb ik beide opgestuurd. Ik heb hem verteld dat de klovers, mijn hout en ikzelf kennelijk geen gelukkige combinatie vormen en mijn geld teruggevraagd. Erg jammer want zo lang ze heel blijven werken deze klovers heel fijn!
Zie net op mijn afschrift dat de leverancier direct na ontvangst van de defecte klovers mij zonder discussie het gehele aankoopbedrag heeft terugbetaald. Top service!
"Try and leave this world a little better than you found it" [Baden Powell]
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf"... [algemeen]
..."maar stop daarna niet en help ook een ander op weg!" [Paul Joosten]
https://duurzamehuizenroute.nl/locatie/ ... 05-veendam
Gebruikersavatar
Paul Joosten
Berichten: 1123
Lid geworden op: 22 feb 2013, 13:49
Locatie: Zuidwending / Veendam
Contacteer:

Re: Forumdag stookhout verkleinen (Schijndel)

Bericht door Paul Joosten »

Alweer ruim 5 jaar geleden... tijd voor een reünie?

Als alternatief voor mijn klovertje heb ik indertijd een Logmatic 250 aangeschaft. Die bevalt uitstekend; hij is wat langer en zwaarder en werkt uitstekend ook met mijn inmiddels nog wat oudere lijf. Helaas is het ding sinds kort spoorloos; mogelijk is hij door een andere 'liefhebber' 'geleend', ik had hem in mijn houtboetje laten staan. Voor €75 incl. verzending heb ik weer een nieuwe, per twee zelfs voor €140. Sellingen is vrijwel om de hoek dus kan ik ze ook even ophalen.
"Try and leave this world a little better than you found it" [Baden Powell]
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf"... [algemeen]
..."maar stop daarna niet en help ook een ander op weg!" [Paul Joosten]
https://duurzamehuizenroute.nl/locatie/ ... 05-veendam
Plaats reactie