Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Dutch John »

Kockie,

Fietsen is niet het probleem, zeis meenemen op de fiets ook niet, maar daarbij nog twee accu's van ieder 50 kg zo'n eind meezeulen is wat overdreven. Dus als je tenminste de accu's kun meenemen. Over zelf meerijden (als daar nog plek voor is?) zullen we even nadenken.

JW,

Ik heb een wetsteenhouder van een stukje buis gemaakt. Je hoeft er voor mij dus geen mee te brengen.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Tim »

DJ,

Er gaat ook 25kg weer retour, remember.

@Pellet: Kom je echt? Ik laad niet graag al die kilo's in om ze mee terug te nemen :wink:

Ik zet ze in een aanhangwagentje, mijn grote wagen kan niet tegen al dat gewicht.

Tim
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Pietje »

Tim schreef:@Pellet: Kom je echt? Ik laad niet graag al die kilo's in om ze mee terug te nemen :wink:
Je kan ze altijd in Schijndel laten, voor Pellet is dat een heel stuk dichterbij :-)
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door pelletpower »

Klopt.
En ja ik ben er pas als ik er ben. Zo op het eerste gezicht nog geen dingen die roet in het eten kunnen gooien. Maar dat kan elk moment veranderen. Bovendien, als ik verhindert ben om heel de dag te komen, moet het voor een uurtje wel lukken. Beetje relaxed aan techniek werken heb ik wel zin in. Bij Kockie was het ook erg leuk.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Tim »

Okay,

Vind ik ook prima.

Groet,
Tim
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door kockie »

Ik kan helaas pas om 11 uur hier wegrijden. De missus heeft nachtdienst en ik heb geen zin om de kinderen van de ene naar de andere oppas te laten slepen. Ik kan prima bij DJ de accu's ophalen en, indien gewenst, John en Diny ook oppikken. Ik kan nl de auto van de missus wel meenemen; die ligt dan toch te slapen ;)

Het ophalen van accu's en mensen kunnen we denk ik verder het best via een pb, mail of telefoon bespreken....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Dutch John »

Kockie,

Het weer blijft goed, dus fietsen was voor ons sowieso al de bedoeling. Ik weet niet of je met jouw rug alleen 50 kg kunt tillen? Moet ik ze op een verhoging zetten? Laten we morgen bellen.

Verder hebben we nog drie jonge buitenkatten in de aanbieding. Twee rooie, waarschijnlijk katers en een grijs poesje. We zoeken nog een goede moedercultuur om wijnazijn te maken.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door kockie »

Als het goed is zit Ben bij mij, of ik bij Ben in de auto. 2 Slechte ruggen dus :mrgreen:

Kump goed (lange oe)!

Tip van de dokter: laat de kittens tot 12 weken bij de moeder; ze worden dan een stuk socialer. Zowel naar mensen als naar andere katten toe.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Dutch John »

Ze zijn een maand of 5 oud. Moeder heeft ze al verstoten. Ze zijn alleen op te pakken met in de andere hand wat voer. Verder zijn ze graag in de buurt als je buiten bezig bent.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door pelletpower »

Hebben we al een adres of gaat dat per pb?
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Pietje »

pelletpower schreef:Hebben we al een adres of gaat dat per pb?
:lol: Ja, groot geheim... Aakendonk 2 in Schijndel.

De catering wil graag weten wie er komen, en wie er blijven avondeten. En wie wat neemt; dan kan dat weer van het lijstje af...
Ik heb staan:
Kockie,
Benthuis
DJ + missus
Tim + Tim jr.
John Wardenier
Beek
Pelletpower

Ben ik nog iemand vergeten of willen er nog mensen langskomen?

Vanwege het mooie weer wordt het avondeten vast rond het kampvuur gegeten, dus iets voor er boven is zeker mogelijk.
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Dutch John »

Wij willen voor het donker weer thuis zijn en vertrekken rond half zes.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door Tim »

Pietje,

Ik pas me aan aan de planning van John Wardenier.

Tim
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door kockie »

Ik heb geen planning, moet alleen voordat het licht wordt weer thuis zijn. In goed overleg met Ben is er vast het een en ander mogelijk. Wat kan ik meenemen?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
jwardenier
Berichten: 1500
Lid geworden op: 01 feb 2012, 09:59

Re: Workshop ZEISEN op 3 oktober 2015 in Schijndel

Bericht door jwardenier »

Als we op tijd kunnen eten dan doe ik mee , er wachten wel wat dieren op me maar een uurtje later overleven ze wel .
Wat boven het kampvuur , ik heb nog wat hamburgers en rundvlees in de vriezer ,zal tegen de avond wel ontdooit zijn.
k ben aan het kaas maken ,als het lukt neem ik hier ook wat van mee [verse geitenkaas met kruiden ] en crackers om het op te smeren .
bier is nog niet klaar.

Tim er is hier morgen motor cros , we kregen een briefje ,met bedankt voor uw begrip ,een dag herrie en stank .
Ik weet niet of men wegen gaat afsluiten , ik stuur wel mijn telefoon nummer
Plaats reactie