Teksten verwijderd?

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
chathanky
Berichten: 660
Lid geworden op: 27 sep 2006, 18:22

Teksten verwijderd?

Bericht door chathanky »

Ik dacht dat ik een bijdrage had gepost over de Berg kachel.
Is deze verwijderd?

Ik heb er niet zo`n moeite mee maar ik had toch graag wel vernomen middels een PB. waarom of de reden daar van.
Laatst gewijzigd door chathanky op 02 okt 2007, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
De auteur draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de handelingen die uit de tekst vericht wordt en adviseert bij twijfel een vakman in te schakelen.
Het is mogelijk dat er onjuistheden in de tekst staan.
Gebruikersavatar
peterberg
Moderator
Berichten: 2522
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:09
Locatie: Den Haag

Re: Teksten verwijderd?

Bericht door peterberg »

chathanky schreef:Ik dacht dat ik een bijdrage had gepost over de Berg kachel.
Is deze verwijdert?

Ik heb er niet zo`n moeite mee maar ik had toch graag wel vernomen middels een PB. waarom of de reden daar van.
Ik heb ook een bijdrage geleverd over hetzelfde onderwerp. Twee keer zelfs, en dat is beide keren verdwenen.
groeten, Peter
+52° 1' 47.40", +4° 22' 57.80"
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Hoe, wat waar? Ik weet nergens van; heb in ieder geval niets verwijderd.

Enige oorzaak kan zijn dat de website is verplaatst naar een andere server (heb ik zelf geen hand in gehad). In de tussentijd geposte berichten zouden mogelijk gewist kunnen zijn. Ik kreeg vanochtend pas bericht over de verplaatsing, anders had ik het forum even voor een dag "dicht" gegooid.

Als ik een bericht verwijder, krijgt de poster daarvan altijd bericht, behalve als het een overduidelijk spambericht is.

Ik zal de hoster op de hoogte brengen van de door hun gemaakte fout. Ik ga er in ieder geval vanuit dat daar de fout ligt. Mijn excuses voor de overlast.

Het bericht van de hoster:
flexwebhosting schreef:Beste Klant,

Uw website die op ipnummer 85.17.41.78 draait zal vannacht verhuisd worden naar een nieuwe snellere server met het nieuwe ipnummer: 85.92.140.54 Tijdens de verhuizing zal uw website niet offline gaan en wij zullen alles voor u verhuizen.
U zult verder niets merken van deze verhuizing.

Het enige wat veranderd is het ipnummer.
Als uw domeinnaam niet bij ons is geregistreerd en niet op onze nameservers draait dient u zelf het ipnummer in de dns aan te passen.
Als uw domeinnaam wel bij ons is geregistreerd hoeft u niets te doen.

Mocht u nog vragen hebben laat het ons dan even weten.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Bouten
http://www.flexwebhosting.nl
helpdesk@flexwebhosting.nl
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
John Doh
Berichten: 465
Lid geworden op: 30 jul 2006, 15:26

Bericht door John Doh »

Jongens, het is wat met die taal.

Is deze verwijdert? Moet zijn: Is deze verwijderd?

Verwijderd is voltooid deelwoord: verwijderen, verwijderde, is verwijderd.

Het enige wat veranderd is het ipnummer. Moet zijn: Het enige wat verandert is het ipnummer.

Verandert is persoonsvorm, stam plus t.


Misschien ligt het aan mij, dat ik hierover val, maar ik vind het verschrikkelijk om te lezen.
John
chathanky
Berichten: 660
Lid geworden op: 27 sep 2006, 18:22

Bericht door chathanky »

Is dit een taal web of een ecologieweb? :lol:

Je hebt volkomen gelijk in de taalfouten John en ik doe me best om ze te voorkomen maar helaas soms zitten er fouten in.
We kunnen niet overal goed in zijn, mijn excuus. Maar het was wel leesbaar toch.


Lees je wel eens ondertitels op tv? :wink:
De auteur draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de handelingen die uit de tekst vericht wordt en adviseert bij twijfel een vakman in te schakelen.
Het is mogelijk dat er onjuistheden in de tekst staan.
houtkachel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2010, 15:49
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re:

Bericht door houtkachel »

John Doh schreef:Jongens, het is wat met die taal.

Is deze verwijdert? Moet zijn: Is deze verwijderd?

Verwijderd is voltooid deelwoord: verwijderen, verwijderde, is verwijderd.

Het enige wat veranderd is het ipnummer. Moet zijn: Het enige wat verandert is het ipnummer.

Verandert is persoonsvorm, stam plus t.


Misschien ligt het aan mij, dat ik hierover val, maar ik vind het verschrikkelijk om te lezen.
John, bedankd
Plaats reactie