Gebruikers accounts nu geactiveerd door administrator

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Gebruikers accounts nu geactiveerd door administrator

Bericht door kockie »

Hallo,

Vanwege de toenemende hoeveelheid spam heb ik er voor gekozen om de administratie procedure van het forum te wijzigen. Vanaf nu moet iedereen die zich wil registreren na de normale registratieprocedure een email sturen naar de administrator om te worden geactiveerd. Dit alles om rotzooi verspreidende botjes het leven zuur te maken. Het kost op dit moment te veel tijd om spam te verwijderen en hopenlijk kost het op deze manier minder tijd om goedwillende nieuwe gebruikers te activeren. Bots kunnen zich nog wel aanmelden, maar geen posts plaatsen op het forum. Er wordt naar gestreefd om bot aanmeldingen minimaal 1 maal per dag te verwijderen.

Voor nieuwe gebruikers betekent dit dat ze iets langer moeten wachten voor ze kunnen posten (mijn streven is om iedere dag een "activatieronde" te doen, maar door omstandigheden zou het ook een dagje langer kunnen duren.

Voor bestaande gebruikers zal er niets veranderen.

Excuses voor eventuele overlast, maar zo ging het niet langer.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie