Traagheid en uitval

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Traagheid en uitval

Bericht door kockie »

De laatste dagen ligt de server waar ook dit forum op draait onder vuur. Er wordt op allerlei manieren geprobeerd om op oneigenlijke wijze binnen te komen (voor de kenners: ssh/httpd). Daardoor zijn er perioden dat dit forum traag zal zijn of er even "uit zal liggen". Het is vervelend, maar er wordt hard aan gewerkt!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Traagheid en uitval

Bericht door Pietje »

Laten we hopen dat het snel over is. Gister was echt hopeloos...! :?
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
MatthiasD
Berichten: 243
Lid geworden op: 20 okt 2013, 18:07
Locatie: Noordoostpolder

Re: Traagheid en uitval

Bericht door MatthiasD »

Je vraagt je af wie er interesse in kan hebben om een forum als dit lam te leggen :?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Traagheid en uitval

Bericht door kockie »

Het ging niet direct om dit forum, als wel om een andere site die op dezelfde server draait. Het gaat meestal ook niet om interese, maar botweg proberen te hacken...
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
gerard
Berichten: 551
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:29

Re: Traagheid en uitval

Bericht door gerard »

Men heeft onlangs via een slinkse weg wel geprobeerd om het forumhoofd lam te leggen, daarbij werd de familie niet ontzien. Iedereen in huize Forum was door het virus tijdelijk uit de running.
Hoewel "running" misschien hier precies het verkeerde woord is... :lol:
groet,
Gerard
Plaats reactie