undercover

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
chathanky
Berichten: 660
Lid geworden op: 27 sep 2006, 18:22

undercover

Bericht door chathanky »

Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 1 Geregisteerd, 1 verborgen en 1 gast [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 32 op Ma Dec 4 16:52:38
Actieve leden: chathanky

Er speelt zich niks af toch?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Gasten zijn er bijna continu op dit forum; dit zijn onder andere mensen die zich niet geregistreerd (of ingelogd) hebben of dit zijn bots van oa zoekmachines die de site aan het doorzoeken zijn. Een enkel forumlid is "verborgen" Wie dat zijn weet ik wel, maar deze mensen hebben er bewust voor gekozen, dus wie ben ik om dat te veranderen. Bovengenoemde "uitslag " is dus heel normaal.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
chathanky
Berichten: 660
Lid geworden op: 27 sep 2006, 18:22

Bericht door chathanky »

Vreemd dat de gast ook berichten kunnen plaatsen, priveberichten lezen ed. dit lukt mij niet als ik niet ingelogd ben.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Misschien zijn dat bots die verschillende pagina's van het forum aan het uitproberen zijn?

Ik heb geen idee wat er gebeurt als iemand die als verborgen is ingelogd z'n pm's gaat lezen....

Voor mij is er namelijk niemand "verborgen".
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie