Forumdag 2012

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

gerard
Berichten: 551
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:29

Re: Forumdag 2012

Bericht door gerard »

Aan de lei(d)ers:

-Ik heb bij de soepkommeninbrengdetaillist nog 16 soepkommen kunnen scoren... 'k ga ze nu afwassen. Zijn er overigens wel lepels?
-Prikkers en het groenvoer in de kleuren rood, geel en groen heb ik in huis.
-Een pakje met 50 servetten neem ik ook mee. Maar aangezien Ritsaert erbij zal zijn, betwijfel ik of dat wel voldoende is..!!

Kan iemand van het politbureau nog eenmaal aangeven wat eenieder zelf nog dient mee te nemen?

groet,
Gerard
Laatst gewijzigd door gerard op 31 aug 2012, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
xychix
Berichten: 228
Lid geworden op: 30 aug 2010, 12:14

Re: Forumdag 2012

Bericht door xychix »

kockie schreef:Het is in deze topic nog niet helemaal duidelijk geworden; de toegangsprijs is vastgesteld op 12,5 euro. Lijkt ons heel redelijk gezien het programma!

Lijkt me nog altijd heel schappelijk. :)
Ik kan mijn broertje nog niet bereiken maar evt. kom ik alleen :) Dit zal later vandaag wel duidelijk worden.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Forumdag 2012

Bericht door Tim »

hotglass schreef:de drie dagen tijd en 150 liter diesel die ik er doorheen moet stoken om "even" heen en weer te rijden,
past niet.
Ook al deel ik jullie opvatting, ik rij ook diesel, maar niet fossiel :mrgreen:

Tim
Niet dat het helpt, maar toch een beetje excuus
ritsaert snijder
Berichten: 4465
Lid geworden op: 09 dec 2009, 10:53
Locatie: kachelbouwer /Portengen

Re: Forumdag 2012

Bericht door ritsaert snijder »

@Gerard,
bedankt en ook voor het openbaren van mijn kwetsbare kant,
ik heb ook nog soepkommen ingepakt, dus dat zijn er voldoende
Cp neemt couverts mee...moet voldoende zijn

RS
groet!

Ritsaert
xychix
Berichten: 228
Lid geworden op: 30 aug 2010, 12:14

Re: Forumdag 2012

Bericht door xychix »

Allen,

Ik rijd morgen om 0900 weg uit Amsterdam (met broertje).

is er een koelkast op locatie? Ik ga met alle plezier nog wat graffenwalder pils (of hoe heet die zut) scoren bij de lidl, die zijn hopelijk al op tijd open.

Ik gooi een kleine rugtas in de wagen met daarin een basis 'survival' set. Dat wil zeggen dat ik in theorie alles bij me zou moeten hebben om wat te eten/drinken/...

in theorie....

Nogmaals, nog lifters op de route: Amsterdam, Amersfoort, Barneveld, Ede, Arnhem, Zeddum?
Mijn plan is voor het slacht en uitbeen werk daar te zijn omdat ik vooral dat wel eens van dichtbij wil zien.


Ik loop al dagen te denken wat ik mee zou kunnen brengen / toe zou kunnen voegen. Indien gewenst kan ik wat basis technieken zelfverdediging uitleggen. (en misschien laten zien als mijn broertje slachtoffer wil zijn) Niet dat ik hier expert op ben maar na 2 jaar teakwondo, 1 jaar kickboxen en ondertussen al weer dik 3 jaar krav-maga zit er een stukje basis in. Denk niet aan spannende bruce lee dingen maar gewoon simpele kleine trucjes die erg handig kunnen zijn en voor iedereen te leren zijn, meestal goed te gebruiken om uit een ongewenste situatie weg te komen.
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Re: Forumdag 2012

Bericht door Brit »

:cry: VEEL LEERPLEZIER ALLEMAAL :cry:
Groeten, Brit.

Ik bekijk het liever vanaf de andere kant.....
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumdag 2012

Bericht door kockie »

De forumdag is in volle gang. We lopen ongeveer 2 uur achter op schema, maar daarom niet getreurd.... Het is zonnig en gezellig. Later meer!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Forumdag 2012

Bericht door hotglass »

Akelig stil hier op het web..............

"zijn jullie er nog?"
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Forumdag 2012

Bericht door Pietje »

Alvast wat impressies:
Uitbenen,
Rocketstove in gebruik,
Rocketstove, maar dan anders,
Rocketstove in gebruik, de meeste mist was al opgetrokken :wink:


Fantastische dag gehad! Bedankt!
Peter
Bijlagen
varken.jpg
rs3.jpg
rs2.jpg
rs1.jpg
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
xychix
Berichten: 228
Lid geworden op: 30 aug 2010, 12:14

Re: Forumdag 2012

Bericht door xychix »

Het was geweldig gezellig, iedereen bedankt voor alle leerzame bijdragen.
Mijn broertje vond het ook geweldig en heeft waarschijnlijk over enige tijd 2 konijntjes aan de muur hangen.
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Forumdag 2012

Bericht door David86 »

kockie schreef:De forumdag is in volle gang. We lopen ongeveer 2 uur achter op schema, maar daarom niet getreurd.... Het is zonnig en gezellig. Later meer!

En die twee uur hebben we niet meer ingehaald :). Het was wat mij betreft dik geslaagd. Het is jammer dat de laatste 3 praatjes/demo's kwamen te vervallen.

Het praatje dat ik zou houden had ik uitgetikt ter geheugensteun. Ik zal het posten in een apart draadje. Bedankt voor de gezellige dag mannen. (en vrouwen)

Groeten,
..
ritsaert snijder
Berichten: 4465
Lid geworden op: 09 dec 2009, 10:53
Locatie: kachelbouwer /Portengen

Re: Forumdag 2012

Bericht door ritsaert snijder »

xychix schreef:Het was geweldig gezellig, iedereen bedankt voor alle leerzame bijdragen.
Mijn broertje vond het ook geweldig en heeft waarschijnlijk over enige tijd 2 konijntjes aan de muur hangen.
Ze heten trouwens Leeuwtje en Troetel,
Ritsaert
groet!

Ritsaert
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

Wij (Sr. en ik) zijn er nog helemaal vol van, en druk met herbeleven.

We hebben een fantatisch weekeind gehad.

Vandaar dank aan een ieder voor zijn inzet en de gemoedelijke gezelligheid!


Groet, Cp en Sr.
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumdag 2012

Bericht door kockie »

Ik kijk ook terug op een geslaagde forumdag. Helaas gaan er maar 24 uren in een dag en hadden we een -kuch- ietwat krappe -kuch- planning. Een aantal onderwerpen zijn daardoor komen te vervallen en om 16.00 kwamen we er ook achter dat we de complete lunch waren vergeten. Excuses voor onze tekortkomingen.

De onderwerpen die niet aan bod geweest zijn zullen zeker op een later tijdstip nog een bod komen. Er zijn al weer wat plannen gesmeed voor een nieuwe forumdag en meer! (mijn vrouw heeft al toestemming gegeven).

Op dit moment worden de eerste foto's (van Gerard) geupload. Binnenkort zullen er nog een paar van mij volgen. Heb je ook foto's, neem dan even contact met me op, dan kunnen die ook geplaatst worden.

De foto's zijn te bekijken op http://www.ecologieforum.eu/fotoboek/v/forumdag_2012/
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
xychix
Berichten: 228
Lid geworden op: 30 aug 2010, 12:14

Re: Forumdag 2012

Bericht door xychix »

ritsaert snijder schreef:
xychix schreef:Het was geweldig gezellig, iedereen bedankt voor alle leerzame bijdragen.
Mijn broertje vond het ook geweldig en heeft waarschijnlijk over enige tijd 2 konijntjes aan de muur hangen.
Ze heten trouwens Leeuwtje en Troetel,
Ritsaert
Ik ben niet zo'n taalpurist en maak meer foute dan correcte zinnen, maar je bedoelde vast 'heetten' :D
Ik zal 't doorgeven aan mijn broer :)
Plaats reactie