Forumdag 2012

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Anne2
Berichten: 476
Lid geworden op: 07 okt 2011, 19:07

Re: Forumdag 2012

Bericht door Anne2 »

Ik ben een vrouw, in bezit van kettingzaag, ik maai met de zeis, heb meegeholpen een rocketstove te bouwen, vind ecologisch bouwen en leven erg leuk, heb een piteba in huis, evenals korte rokjes (geen blauw pakje helaas) :lol:
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Forumdag 2012

Bericht door deleted »

Anne2 schreef:(geen blauw pakje helaas) :lol:
Anne,

Geen punt. De kleren van de keizerin, wie let erop !

G
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

ritsaert snijder schreef:David,
Het is heel helder (en het past nu ook in het plaatje).

Mijn verwarring ontstond door je zin;
In de naam van de ongekroonde Herman den Blijker van de a.s meeting (dit is i.v.m. de grootspraak overeenkomsten tussen hem en de chef de cuisine) en de sous-chefs van de dag nodig ik je van harte uit de jam mee te nemen. Hij zal zeker een plek hebben in de maaltijden.
die begreep ik niet,
Ritsaert
Hoe grappig! Ik moet nog ergens een video hebben uit december 1999 van Rijnmond TV, Herman kookt! Of zo iets. Herman kookte inderdaad, nadat ik het wild en gevogelte bewerkt had.

Eerst daarna brak hij op de landelijke TV door.

Werkelijk geen idee of Ritsaert, danwel David dit in gedachten hadden.


Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

David86 schreef:Gandalf,

Mijn uitgesproken waardering voor vrouwelijk schoon mag als uitnodiging gelezen worden door het sterkere geslacht. Ik heb niets als lof voor de dames ecologie/zelfvoorziening geïntresseerden. Daarom zal ik Kockie ook openbaar steunen in zijn strijd voor een betere balans in deze kringen.

Dit is de reden dat ik me zo positief uitlaat over de dame in het blauwe pak, een complimentje doet immers wonderen, dat weet iedere getrouwde man :)
Haha, Gandalf heeft het denk toch bij het goede eind, jij begrijpt het en scoort echt punten!
David86 schreef:Jongen,

Als jij ouderwets wil boeren, zelfvoorzienend en alles. Dan maak ik dat gereedschap voor je!

Laat greenpete maar in de bosjes spelen, gereedschap maak je in een werkplaats niet in een kampvuurtje :)

Goed bezig,
Als antwoord op deze reactie: http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.p ... 576#p34268


Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

12much schreef:CP mag van zijn vader geen andere kippetjes meer meenemen dan echte Kemper Hoentjes, want hij weet nog steeds niet het verschil tussen een coureur en een procureur (en zij ook niet blijkbaar).
Ach, als coureur in het leven heb ik nog steeds in de gaten wat een procureur in België is, en in Nederland was. En daarnaast weet ik als geen ander zo’n fraai stukje hals de aandacht te geven die het toekomt.
12much schreef:Hij zal zijn plu zelf vast moeten houden :lol:
Zoals nu al te zien is lukt dat zonder handen zelfs al horizontaal, alles tot behoud van goed gereedschap!
12much schreef:Gave foto trouwens, en ze was al geplukt voor Peter en ik kennis konden maken.....
Snelheid he? Whroemmmm...


Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

Dag Anne,
Anne2 schreef:Starten jullie met de kip en het varken? Hoe laat zijn jullie daarmee klaar (ongeveer) ik kom liever daarna pas.
Dat is allemaal wat onbestemd. We hebben een planning, maar deze materie (het feitelijke slachten) kan naar praktische omstandigheden en vragen wat meer tijd vergen dan voorzien.

Heb je ook moeite met het (aanschouwen van het) snijden en malen van vlees?

Het terrein is groot genoeg dat je bij jouw aanwezigheid daar geen getuige van hoeft te zijn.

Een en ander is af te stemmen, als je het maar aangeeft. Desnoods nog even met een belletje net voor je aankomt.


Groet, Cp

Ps. Laat die korte rokjes maar in huis blijven. Een charmant gedragen bloemetjesjurk bekoort mij veel meer.
Verwijderd.
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Forumdag 2012

Bericht door David86 »

Chicken Power schreef:
David86 schreef:Jongen,

Als jij ouderwets wil boeren, zelfvoorzienend en alles. Dan maak ik dat gereedschap voor je!

Laat greenpete maar in de bosjes spelen, gereedschap maak je in een werkplaats niet in een kampvuurtje :)

Goed bezig,
Als antwoord op deze reactie: http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.p ... 576#p34268


Groet, Cp

Tsjaa,

De screenname Anne legt de bal wat in het midden, als er dan over graanoogst en smeden gesproken word komt de AANNAME vanzelf dat er zaken gedaan word met een man.

Zoals al in een ander draadje besproken: assumption is the mother of all great fuck-ups. Verneukeratief he CP , die aannames ? :)

Zoals in mijn reactie te lezen is, sta ik altijd klaar om de dames ecologieliefhebbers met woord en daad bij te staan, zelfs onbewust. Laat dat dan in mijn voordeel pleiten :)



groeten,
..
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumdag 2012

Bericht door kockie »

Zoals in mijn reactie te lezen is, sta ik altijd klaar om de dames ecologieliefhebbers met woord en daad bij te staan, zelfs onbewust.
Vol verwachting klopt mijn hart......... :mrgreen:

Groet,
Vrouw van de baas
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumdag 2012

Bericht door kockie »

Wat kleine dingen over de forumdag:

We zoeken nog;
Stokjes, 200 * 30 cm pennen (hout, staal, bamboe) voor de BBQ wie o wie?
Paprika voor de stokjes wie o wie?
Soepkommen wie heeft er 25?
Servetten? wie heeft een stapel in de weg liggen?
Camera en fotoman wie o wie wil deze taak op zich nemen?

Deelname
We gaan er van uit dat alle deelnemers het hele programma volgen (lunch, programma tot aan de afsluiting). Als dat niet zo is zet het er dan nog even bij (kopieren, aanpassen en in nieuw antwoord plakken). Graag horen we ook de wensen van vegetariërs, veganisten, moslims, joden en anderen met bijzondere spijsvoorkeuren.

Deelnemers
12much (Boy Bakhuys)
Anne 2
Ben(thuis)
Chicken(power) + Senior
David(86)
Frans
Freutel
Gandalf
Gerard
Helmich
Hennie
John (dutch)
Kockie
le_pilaf (Frank) +
NCK
Michel (komt later en blijft slapen en neemt gitaar mee voor 12much)
Omweg
Pelletpower
Peter(berg)
Pietje(peter)
Ritsaert(snijder)
Sjoerd
Tim (salabim). +1 gast
Wiha (komt later)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Forumdag 2012

Bericht door David86 »

Anne2 eet niet met ons mee zij zorgt voor eigen eten, is bekend bij de keuken.
..
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

Nou zeg,

Zou het niet zo zijn dat ze wel met ons mee eet, maar niet van ons eten?

Lijkt me toch een stuk gezelliger!


Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Forumdag 2012

Bericht door 12much »

KnarsKnars...

een tante van Anneke (mijn vrouw) gaat letterlijk roet in het eten gooien...zij wordt a.s. zaterdag gecremeerd in Westerveld. (wees gerust, het was een kranige tante van 96 die zulke grapjes wel kon waarderen, ze steekt nu waarschijnlijk haar tong uit:-)

Dat betekent dat ik op zijn minst later ga komen. Ik had het uitbenen en plukken graag bijgewoond cq geassisteerd en vooral de tomeloze stoere verhalen aan het begin van zo'n meeting, nog helemaal zonder de bezielende invloed van drank en meegesjouwde droevenis, het eerste bewijzen van man's eer maar vooral (eigen)wijs alhoewel er dit jaar sprake zal zijn van overtuigde vegetarische invloed en hoewel niet blauw, wél korte rokjes:-)

Dus drink niet alles op, (ik drink dan wel geen alcohol, maar allé) en schuif mij graag een geblakerd stuk vlees in den ruif, ter verder garen, want ik schuif zelf graag aan in deze kring van illuster gezelschap...

Boy (die Michel weer dankbaar is dat ie naast zijn scheerspullen, zijn lawaaihout niet mee hoeft te sjouwen naar een crematorium:-)
Never burn faster than your Wocket.
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Forumdag 2012

Bericht door David86 »

Boy,

Mijn oprechte deelneming.

David
Laatst gewijzigd door David86 op 29 aug 2012, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
..
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forumdag 2012

Bericht door Chicken Power »

Beste Anneke, 12 Much,

Oké, alle gekheid op een stokje; dat gaat absoluut voor.

Ik denk (zo niet, dan toch) dat ik namens een ieder Anneke en jou in deze onze deelneming mag betuigen.

Blij dat het duidelijk is dat jullie tante in het leven stond, en bij die levenshouding zeker niet in de wieg gesmoord is.

Des al niet te min, namens ons allen sterkte gewenst bij die laatste gang.



We houden zeker een aardig hapje en wat verhalen voor je apart, want we verwachten je alsnog!


Groet, Cp
Verwijderd.
gerard
Berichten: 551
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:29

Re: Forumdag 2012

Bericht door gerard »

@Ritsaert en/of David,

Van Kockie te horen gekregen dat ik me tot jullie dien te wenden.
Voor paprika's en prikkers wil ik wel zorgen, koop ik hier bij de plaatselijke satéprikkerdetailist en onze groetenboer. Hoeveel paprika's denken jullie nodig te hebben?

groet,
Gerard
Plaats reactie