"Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

"Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door Pietje »

Hoi Forum-moderatoren!
Allereerst complimenten voor dit mooie forum met werkelijk een schat aan informatie. Heerlijk!

Om een schifting te maken in oude draden en draden waar recent op gepost is, wil ik graag alle onderwerpen als gelezen markeren. De nieuwe posts vallen dan al in het forumoverzicht op.
Helaas zie ik dat de functie niet de onderwerpen als gelezen markeerd (er blijven er veel donker gekleurd), al krijg ik wel de mededeling dat dit gebeurd is...
Doe ik iets niet goed of is er een functie "omgevallen" :D

Alvast bedankt voor een reactie,
en tot snel :wink:
Peter Simons
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
tiho
Berichten: 297
Lid geworden op: 07 mei 2011, 15:15

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door tiho »

Volgens mij is die functie om het belletje weg te halen en niet om de kleur te veranderen.
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door Pietje »

Ja, ik die dat de kleur van de belletjes veranderd is. De functie doet dus wel iets :D

Misschien kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen donkerblauw (ongelezen) / lichtblauw (gelezen) en de kleur van de belletjes.
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door kockie »

Ik heb het probleem niet kunnen reproduceren met mijn "testaccount" Alle markeringen worden netjes gewist. Wat ik je verder kan aanraden is de Toon nieuwe berichten optie.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door Pietje »

Hoi kockie,

het is ook niet echt een probleem, hoor. Hoogstens verwacht ik iets anders van de functie dan dat 'ie doet.
Aangezien onderwerpen lichtblauw worden nadat je ze gelezen hebt, verwacht ik van deze functie dat alle onderwerpen uit het betreffende forum lichtblauw kleuren. Ze zijn nu immers gemarkeerd als gelezen. Maar de functie doet alleen iets met de belletjes, en daarvan is mij het doel niet helemaal duidelijk.

Niet zo belangrijk hoor, maar ik ben op een ander forum gewend deze functie zo te gebruiken. Vandaar mijn vraag. :D
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door kockie »

Bedoel je met "belletjes" deze Afbeeldingof deze:Afbeelding of iets compleet anders?

Deze hebben we natuurlijk ook nog: Afbeelding, da's dan de ongelezen versie.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door Pietje »

kockie schreef:Bedoel je met "belletjes" deze Afbeeldingof deze:Afbeelding of iets compleet anders?

Deze hebben we natuurlijk ook nog: Afbeelding, da's dan de ongelezen versie.
Precies, deze Afbeelding en deze:Afbeelding en deze Afbeelding
Of zijn het geen belletjes...?
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: "Markeer onderwerpen als gelezen" geen resultaat?

Bericht door kockie »

Geen idee wat het precies voor moet stellen. Het bewegende geeft weer dat het een snel groeiend/actief topic is. De kleur dat ie nog niet gelezen is; wit is wel gelezen. De zwarte punt betekent dat je er zelf in gereageerd hebt.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie