spamberichten

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

spamberichten

Bericht door kockie »

Op dit forum worden zoals op vele andere phpbb fora spamberichten geplaatst. Eerst werden deze alleen door bots geplaatst, maar met de oplopende beveiliging worden deze ook door mensen geplaatst die menen hun boodschap (vaak het vergroten van bepaalde lichaamsdelen) te moeten verkondigen.

Vriendelijk verzoek: reageer niet op deze berichten. De moderators lopen meerdere keren per dag deze berichten langs om deze te verwijderen. Het is dus niet nodig om moderatoren op de hoogte te brengen van deze berichten.

Onze dank voor uw aandacht,

De moderators.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: spamberichten

Bericht door kockie »

Bah, er is er weer eentje doorgekomen met pillenberichten :(

De digitale hel ingeschoten. Gelukkig kan dat met de nieuwere forumsoftware een stuk gemakkelijker dan met de oude.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: spamberichten

Bericht door kockie »

Ik word er weer gestoord van, al die "mensen" die ons sportschoenen willen verkopen. Gisteren heb ik uit voorzorg een dikke 20.000 ip-adressen in de ban gedaan. Wordt waarschijnlijk een lijst om iedere dag bij te werken. Maak bij (vermeende) spam een topicreport aan door op het uitroepteken te drukken. Er wordt dan zo snel mogelijk ingegrepen.

Voor de duidelijkheid: svp niet op de links klikken, anders hebben de spammers er ook nog wat aan....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie