sponsoring voor eigen domeinnaam en hosting

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Wilt u meebetalen aan dit forum

Peiling eindigde op 29 dec 2006, 18:56

Ja, natuurlijk. Ik wil wel 5 euro bijdagen
2
40%
Ja, natuurlijk. Ik wil wel 10 euro bijdagen
3
60%
Nee, doe maar een van de andere opties
0
Geen stemmen
Nee, internet hoort gratis te zijn
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 5

hjs
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 okt 2006, 13:26
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Bericht door hjs »

Als ik kijk bij mijn hosting provider is het verschil tussen een .nl of een .nu website toch redelijk (9 euro p/j tov 48 euro p/2j).

Maar verder wil ik best een kleine bijdrage betalen voor een nuttig forum als deze ;)
christophe
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 feb 2006, 23:26
Locatie: zwalm (belgie)
Contacteer:

Bericht door christophe »

google ads kunnen 1 (tot soms 30) euro per dag opbrengen ALS de forumgebruikers er bewust en regelmatig op klikken (en dat denk ik dat de vaste gebruikers wel graag zullen doen)

het zoeken van sponsors hoeft niet zoooo moeilijk te zijn denk ik, zet gewoon onderaan de pagina een banner met "hier kan uw bedrijf komen te staan aan 25 euro/jaar voor 60 op 90 pixels" ofzo en hopelijk heb je dan snel een paar bedrijven bijeen. proberen gaat mee h?.

groeten,
christophe
Pieter Maes
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mar 2007, 23:40
Locatie: http://www.isolatiehuis.be
Contacteer:

Bericht door Pieter Maes »

je kunt sommige potentiele deelnemers ook laten betalen voor een banner. Naargelang hun engagement kun je dan met de prijs spelen.
Alleen banner en niks meer = volle pot.
Banner en ook op correcte manier (neutrale teksten, geen merken,..) aan het forum deelnemen op je vakgebied geeft een korting.
't Is aan de administrator om dit te controleren.

't Is maar een brainstorm. Shoot if you want.
walter vaes
Berichten: 221
Lid geworden op: 20 jul 2006, 12:28
Locatie: houthalen
Contacteer:

Bericht door walter vaes »

tja ik denk dat het best is om enkele kleine banners te plaatsen.
Dat in combinatie met vrijwillige donaties , dan kan je al je onkosten wel mee betalen.
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Bericht door Brit »

Hiep hoi,

Wat is eigenlijk het eindresultaat van deze discussie geworden? (Kort gezegt; Waarop moet ik storten?) :wink:
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Ehhhm, het eindresultaat is dat ik het tot nog toe uit m'n eigen zak betaal...

Ik zal er nog eens over denken om donaties mogelijk te maken, wil dat alleen nu niet, omdat ik dan compleet het overzicht op m'n bankrekening kwijtraak tijdens m'n verbouwing.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie