Onderhoud datacenter

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Onderhoud datacenter

Bericht door kockie »

Op 6 oktober tussen 00.00 en 05.00 zal er onderhoud plaatsvinden in het datacenter waar de server van het ecologieforum geplaatst is. Daardoor kan het forum tijdelijk niet bereikbaar zijn.

Het is dus voorziene uitval.

Excuses voor het mogelijke ongemak.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Onderhoud datacenter

Bericht door kockie »

ISP services schreef:Geachte relatie,

Komende week, op woensdag 12 December voeren wij uitgebreid onderhoud uit aan ons netwerk. De geplande wijzigingen hebben normaliter geen impact op productie verkeer, maar veroorzaken wel een verhoogd risico binnen het onderhoudsvenster. Het onderhoud zal plaatsvinden op ons koppelvlak met de AMS-IX en op kritieke componenten binnen ons datacenter in Doetinchem.

Het onderhoud is gepland tussen 12-12-2012 22:00 en 13-12-2012 01:00 CET.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Onderhoud datacenter

Bericht door kockie »

En wederom wordt er geknutseld in het datacenter:
Morgen middag wordt de corerouter van de isp vevangen
Het kan dus voorkomen dat de internet. dan niet beschikbaar is
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie