Ernstige servercrash

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Ernstige servercrash

Bericht door deleted »

M,

Ik zie toch alle avatars in de cache van Google ?

G
Helmich
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 apr 2010, 08:53

Re: Ernstige servercrash

Bericht door Helmich »

Kockie,

Kunnen wij nog iets doen om mee te helpen alle gevonden data weer in de goede treats te krijgen? Iets met vele handen en ligt werk.... De zandbak wordt met 2 weken weer leeg gegooid zag ik.
Bijvoorbeeld door de berichten langer bewerkbaar te houden en een kleine howto (bijv. de werkwijze die petervdberg gedaan heeft) zodat iedereen hetzelfde doet, .
Als de post maar weer op de goede plek en volgorde staan, de layout lijkt me wat minder belangrijk toch?

Groet,
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ernstige servercrash

Bericht door kockie »

Hoi Helmich,

Bedankt voor het aanbod. De weggooifunctie van de zandbak is tijdelijk uitgezet. Berichten blijven nu dus gewoon staan. Ik had het plan om regelmatig weer een topic opnieuw op te zetten. Als iemand het op de manier van Peter wil doen: ga je gang. Voor "mijn" manier heb je moderatorsrechten nodig en die heeft nou eenmaal niet iedereen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ernstige servercrash

Bericht door kockie »

Zo, het forum is nu over naar de nieuwe server in het datacenter. Pak van m'n hart. Backups worden nu goed gemaakt en gecontroleerd. Er wordt een "schaduwsite bijgehouden op de oude tijdelijke locatie. Bij nieuwe problemen kunnen we dus zo terug....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
gerard
Berichten: 551
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:29

Re: Ernstige servercrash

Bericht door gerard »

Mooi Kockie,

En jawel hij is er weer terug de geliefde.......DONATIEKNOP, maak er met z'n alleen vooral gulzig gebruik van...

Groet,
Gerard
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ernstige servercrash

Bericht door kockie »

Met vereende krachten zijn Chicken Power en ik de door Gandalf, Chickenpower en mij uit de cache van google verzamelde pagina's weer aan het herstellen geweest. Veel berichten hebben we kunnen herstellen, helaas niet alles. Er staan er nog 2 in de zandbak waar we naar moeten kijken, maar het gaat de goede kant op. Gandalf en Chicken Power: bedankt :!:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Ernstige servercrash

Bericht door Chicken Power »

kockie schreef:Met vereende krachten
Heb je mij mooi bij de neus gehad, dacht dat het net omgekeerd was met die eenden... :mrgreen:

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ernstige servercrash

Bericht door kockie »

Het automagisch opruimen van de zandbak is weer aangezet. 14 dagen na een laatste reactie worden berichten verwijderd.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie