Terugblik forumklusdag 2april 2011

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Ruben
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jan 2011, 07:46

Re: Terugblik forumklusdag 2april 2011

Bericht door Ruben »

Ik heb de foto's en verhalen gezien en gelezen........................En nog vind ik het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn!!
Helaas.............Groeten van Ruben
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: Terugblik forumklusdag 2april 2011

Bericht door nck »

Wanneer je veel post en in discussie gaat met deze en gene dat heb je nog wel eens dat je jezelf een beeld vormt van degene met wie je van doen hebt.
Datzelfde gebeurt ook met een telefoon is mijn ervaring.
Nu kende ik zegge en schrijven 5 mensen persoonlijk van het forum, enerzijds omdat er ééntje bijna naast me woont en anderzijd omdat ik deze mensen op de windmolendag ontmoet heb. Een heel leuke ontmoeting overigens.
Toch ga je met een gemengd gevoel (redelijk vroeg) op pad, in mijn geval 7 uur 's morgens. Niet omdat ik zo ver van Zeddam af woon, geschat een anderhalf uur rijden, maar omdat ik op de heenweg nog één an ander moest regelen. Kinderen onder dak, lasbak oppikken en zo.
Na aankomst gelijk aan de koffie,en de laatste hand gelegd aan de schuur en terrein. Dit met z'n drieën. En toen kwamen de eerste leden.
Veel bekenden van (nick) naam, ook een aantal onbekenden. Maar wel bijna allemaal gelijkgestemden.

En toen begon het college van Peterberg. De normale lesduur zal een krap uur zijn maar met zo'n enthousiaste prof voor de klas werd er na een uur maar een pauze ingelast om er daarna nog maar een uurtje bij aan te knopen. Wat kan die man vertellen, het is exact zoals Gandalf al opmerkte, hier was het boek dus niet beter als de film, hier was een rasverteller aan het woord, en die hield zomaar even 30 man twee uur in een varkensstal gekluisterd.

Onderwijl was mijn collega balkon-zitter uit Kralingen ook gearriveerd. Toch al een aantal keren aan de telefoon gehad, heel benieuwd naar zijn persoon. Het stomme was dat ik hem ogenblikkelijk herkende zonder dat hij ook maar een woord had gezegd. Zal wel intuïtie zijn.
Ik heb het ooit al eens vaker hier geschreven, Cp is iemand om zuinig op te zijn gezien zijn fenomenale natuurkundige en praktische kennis op velerlei gebied. Zaterdag voegde hij daar hoogstpersoonlijk een compleet nieuwe dimensie aan toe. Wie zaterdag avond niet voldoende en smakelijk heeft gegeten heeft dat geheel en al aan zichzelf te wijten. Pet af, twee keer minimaal.

Zomaar twee leden die het verdienen om in het zonnetje gezet te worden.

Met de meeste andere aanwezigen heb ik ook kennis gemaakt, iedereen had wel een leuk verhaal, genoten van de Belgische tongval en het Belgische bier, Ik heb zelfs een molenbouwer ontmoet, die tot diep in de nacht is blijven hangen. heerlijke gesprekken gevoerd.

Ik had zoveel vragen, dingen die ik met sommige aanwezigen wilde bespreken, er is weinig van gekomen. De tijd vloog weg.
Dat dit een vervolg krijgt lijkt mij niet alleen logisch maar eerder noodzakelijk omdat ik dus nog steeds met velerlei vragen rondloop die je nu eenmaal beter kunt bespreken dat beschrijven.

Ik hoop van harte dat deze dag herhaald wordt, qua organisatie voorbereiding of wat dan ook, count me in.
Desnoods een heel weekend.
Maar ik slaap nooit weer in een Alto, er zijn echt grenzen. :twisted:


Jan
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Terugblik forumklusdag 2april 2011

Bericht door Tim »

nck schreef:en die hield zomaar even 30 man twee uur in een varkensstal gekluisterd.
2uur??? Ik vroeg me al af waarom ik het koud kreeg. Dat is dan ook direct de eerste persoon, die het gelukt is mij 2u op een stoeltje te houden, ook nog in de les!

Groet,
Tim
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Terugblik forumklusdag 2april 2011

Bericht door 12much »

Maar ik slaap nooit weer in een Alto, er zijn echt grenzen.
In die grijze baksteen was nog ruimte zat hoor.....en volgens mij heeft CP nog de meeste ruimte gehad :lol:
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: Terugblik forumklusdag 2april 2011

Bericht door nck »

nck schreef:Zal wel intuïtie zijn.
Of was het nu de tekst op z'n auto, kan ook zijn.
12much schreef:In die grijze baksteen was nog ruimte zat hoor.....
Dat zou niet goed komen, jij hebt dan wel de hele dag en nacht cola genuttigd, maar ik niet.
Je zou bijkans niet meer wakker worden. :fff
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Plaats reactie