gratis energie

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jean
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2011, 11:32

gratis energie

Bericht door jean »

Als ik een afgesloten ruimte creeer waar ik de inhoud gelijk houd, de temperatuur gelijk houd maar de druk verlaag gaan deeltjes in deze ruimte sneller trillen. nu creeer ik een opening in deze ruimte en laat energie naar binnen komen en maak de ruimte zo dat door capulaire werking weer energie naar buiten stroomt door een andere opening. De energie wordt door de lagere druk naar binnen getrokken en gaat sneller trillen waarna door capulaire werking deze deeltjes weer naar buiten worden geperst. Uit de versnelling van het trillen van de deeltjes op het moment dat ze zich in de ruimte bevinden kan energie gehaald worden. zo heb je gratis energie onbeperkt. De energie die je erin moet stoppen is het verlagen van de druk. door de capulaire werking worden de deeltjes weer naar buiten geperst en blijft de druk gelijk. als de druk gelijk blijft, het volume gelijk blijft neemt de temperatuur toe en gaan de deeltjes sneller trillen. de warmte gaat weer op in het geheel, in het universum waardoor er een continue doorstroming ontstaat waar je een onder lage druk ruimte creeerd met capulaire werking waar in die ruimte deeltjes sneller trillen. uit het sneller trillen van deze deeltjes kan energie gehaald worden. er vind een doorstroming plaat , deze deeltjes trillen naar buiten toe door de capilaire werking en stromen naar binnen door het drukverschil. uit deze beweging kan oneindig gratis energie gehaald worden.... groetjes jean
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: gratis energie

Bericht door kockie »

volgens mij was het gisteren 1 april
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie