De inwendige mens op de forumdag!

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door kockie »

Ilona schreef:
Tof van je :-) Ik eet vegetarisch, al sinds mijn 11e jaar, dus voor mij geen kip. Als jullie willen kan ik ook wel wat maken, bijvoorbeeld aardappelen met olijfolie en knoflook uit de oven, die we dan op de BBQ weer opwarmen (is lekker hoor!).

Als iedereen iets maakt dan kost het niemand erg veel tijd, of maakt het jou niet uit?
Heb alleen een BBQ op gas. Lijkt me minder bij houtstokers, maar je weet maar nooit.
Heb een mooie BBQ op hout maar die is niet verplaatsbaar. Op zich hebben we natuurlijk alleen maar een groot rooster nodig, en wat stenen, dan kun je zo een hout BBQ maken. Op gas vind ik ook geen punt.

Lijkt me lekker,alles met knoflook is lekker! Een rooster heb ik nog wel, is een beetje speciaal geval, soort driehoekjes. Niet een gewoon spijlenrooster. Zal morgen eens proberen een foto te maken.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Ilona
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2010, 11:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Ilona »

kockie schreef:Lijkt me lekker,alles met knoflook is lekker! Een rooster heb ik nog wel, is een beetje speciaal geval, soort driehoekjes. Niet een gewoon spijlenrooster. Zal morgen eens proberen een foto te maken.
Ja, alles met knoflook is lekker inderdaad :D Ik zal er ook mijn -al zeg ik het zelf- erg lekkere knoflooksaus bij maken, dat maakt het helemaal goed ;-)
Ilona

http://www.paardnatuurlijk.nl is mijn website en andere hobby/interesse
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door nck »

zal voor een gevarieerd aanbod van schotste spiritualiën zorgen. voor de liefhebber uiteraard.
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door nck »

Heb toch een voorbehoud, al die knoflook.
En dan overnachten in een varkensschuur? Dan komt de petromax er niet in. NO WAY.
Vinden wanneer je stopt met zoeken
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door deleted »

Kan je beter een gaslamp nemen.
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door nck »

of Japanse knoflook, we all are glowing in the dark, helemaal geen lamp meer nodig.
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Chicken Power »

Hallo Ilona!
Ilona schreef: Als jullie willen kan ik ook wel wat maken, bijvoorbeeld aardappelen met olijfolie en knoflook uit de oven, die we dan op de BBQ weer opwarmen (is lekker hoor!).

Als iedereen iets maakt dan kost het niemand erg veel tijd, of maakt het jou niet uit?
Das precies de bedoeling, dank je wel voor het aanhaken!

Als er mensen zijn die een lekkere salade maken ook van harte welkom. Of voor de vegetarisch ingestelde mens iets als gevulde portobello’s, ook goed.
Ilona schreef:Ja, alles met knoflook is lekker inderdaad :D Ik zal er ook mijn -al zeg ik het zelf- erg lekkere knoflooksaus bij maken, dat maakt het helemaal goed ;-)
Verkocht! Dat willen we proeven, ik hou er rekening mee.

@nck, geen zorg, tegen de tijd van slapen, steek ik niks meer aan en stoot ik zoveel CO2 uit dat we onder de explosiegrens blijven!

Maar nog even praktisch, nog mensen die voor (zelf gebakken?) (stok)brood kunnen zorgen?

Ook lijkt het me wel handig om aan stoeltjes en iets van een campingtafel te denken, als er iemand iets weet: graag!

Groet, Cp
Verwijderd.
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door deleted »

Ik voorzie in het wereldvermaarde Belgische bier ...
Ilona
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2010, 11:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Ilona »

kockie schreef: Lijkt me lekker,alles met knoflook is lekker!
Sjips, ik weet niet meer zeker of we zaterdag wel kunnen komen en dat vind ik erg vervelend, ook omdat ik dus al de belofte heb gedaan voor een deel van het eten :-( Behalve de belofte heb ik ook alles al in huis, de aardappelen, knoflook en alles voor de saus! Maar het kan zijn dat we dus niet kunnen komen. :?

Ik baal er erg van en houd er niet van om een afspraak niet na te komen maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie honger hebben als wij inderdaad toch niet kunnen komen, en aangezien ik dat nu helaas niet kan garanderen (ik vermoed dat de kans heel klein is dat we komen), denk ik dat het beter is als we er vanuit gaan dat we niet komen en dat het knoflook-aardappelen deel dus wegvalt. Ik hoop dat er iemand anders is die dat deel kan/wil overnemen.

Jammer vind ik het wel, had me er echt op verheugd!
Ilona

http://www.paardnatuurlijk.nl is mijn website en andere hobby/interesse
Plaats reactie