De inwendige mens op de forumdag!

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Chicken Power »

Beste mensen: Het begint nu gelukkig een beetje te lopen met aanmeldingen!

Zoals elders al gesteld, het gaat los met Peter vanaf 13.30 uur. Mevrouw DJ zorgt al voor wat lekkers bij de koffie!

Geen idee hoelang het referaat gaat duren, kon wel eens uitlopen. En er zijn ook al 4 man die blijven pitten! Die moeten dus ook eten, en wellicht dat er nog meer mensen mee willen eten. Wat me buitengewoon gezellig lijkt!

Nu kunnen we de plaatselijke chinees overvallen (hebben we met 30 man van PPO.nu in Sas van Gent is gedaan, lachen), maar in de discussies is het misschien ook wel leuk om met het bord in de hand bij de gebouwde kachel nog eens nadere details door te nemen. En later op de avond kan je van het bomen/bieren ook nog wel is trek krijgen.

Als er belangstelling voor is kan ik een gedeelte regelen, qua vlees, maar ik heb ook echte borden en bestek.

Kan iets maken van Coq au Vin, sate, salades, soep enzo. Allemaal van ecologische kippen uit de landstreek te aldaar (http://www.kemperkip.com/).

Heb alleen een BBQ op gas. Lijkt me minder bij houtstokers, maar je weet maar nooit.

Dat hoeft de wereld niet te kosten, krijg wel wat voor mekaar. Hangt er meer van af hoeveel mensen er blijven eten!

Dus als er belangstelling voor is, laat het zo snel mogelijk weten. Die kippen hebben goed de tijd van leven gehad, en die tijd heb ik ook nodig om d’r wat lekkers van te maken!

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door kockie »

Goed idee CP, maar wie zorgt er eigenlijk voor de koffie :)

Ik zal het apparaat van m'n ouders roven.

Als jij de/een bbq wilt regelen sla ik dat zeker niet af. Ik zal wel voor omgeving en ambiance zorgen!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Chicken Power »

kockie schreef:Goed idee CP, maar wie zorgt er eigenlijk voor de koffie :)
Vandaar dat ik dacht, laten we er maar een draadje voor maken. Er komt best nog wat bij kijken.
kockie schreef:Ik zal wel voor omgeving en ambiance zorgen!
NCK neemt 1 petromax mee en ik 2. Oerlicht

Is er ook stroom voor bijv een hotpot?

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door kockie »

Chicken Power schreef:
kockie schreef:Goed idee CP, maar wie zorgt er eigenlijk voor de koffie :)
Vandaar dat ik dacht, laten we er maar een draadje voor maken. Er komt best nog wat bij kijken.
kockie schreef:Ik zal wel voor omgeving en ambiance zorgen!
NCK neemt 1 petromax mee en ik 2. Oerlicht

Is er ook stroom voor bijv een hotpot?

Groet, Cp
Hoeveel heb je daar voor nodig ( en wat is het?) Heb 3*16 A ter beschikking.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Chicken Power »

Een elektische "au bain marie" van 150 watt.

Zo'n ding waar je soep en saus in warm houdt zonder aanbranden.
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door kockie »

Dat zal onze electriciteitsaansluiting nog wel trekken denk ik.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door kockie »

Hoeveel zal de bbq ongeveer gaan kosten? Doe eens een gooi.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Chicken Power »

Hoef er niks aan over te houden, mag als sponsering wat kosten.

Ik zie het meer in het algemeen, als elke deelnemer gewoon 10 euro betaald voor de hele happening, lijkt me dat niks te veel. De helft voor eten, de rest voor overige kosten?

Het hangt er maar net vanaf hoeveel er mee doen.

Alcoholische drank regelt men wel zelf, dat zit er dus niet bij in.

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Tim »

Cp,

Lijkt me goed. Zet voor mij maar 2 streepjes, ik neem m'n zwager mee.

Tim
wouter a
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 nov 2009, 15:46
Locatie: Zwaag

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door wouter a »

hoop er van het najaar bij te kunnen zijn om het nieuwe stook seizoen in te luiden, NIET op 6 oktober doen, dan is mijn vrouw jarig!
Als uitvinders iets uitvinden om uitvindingen uit te vinden vinden ze de uitvinding der uitvindingen uit.
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Dutch John »

Kan geen zware aanhanger achter de houtmobiel, anders had ik m'n smoker meegebracht. Cp, is die BBQ van jou gesloten en passen er een paar BCC's (beercan chicken) in?

Ik breng voor de ranjadrinkers een fles vlierbloesemsiroop mee en natuurlijk de alcoholische versie. Past overigens wel het zonnetje van de afgelopen dagen bij. Wie regelt dat?

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Blijfhopen
Berichten: 337
Lid geworden op: 23 okt 2008, 13:47

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Blijfhopen »

CP,
Prima idee. Zet voor mij ook maar een streepje.

Mevrouw dJ ( :roll: ) wil wel een appel-walnoten cake bakken. Rijdt ze daarmee mevrouw DJ niet in de wielen ?
Tot de tweede.
Gerard de Jonge
GdeJ denkt met u mee.
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Dutch John »

Hehehe, wel iets met appel, geloof ik, maar geen walnoten.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Paide
Berichten: 286
Lid geworden op: 29 dec 2009, 15:12

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Paide »

ik zal zorgen voor een (extra) koffiezetter plus de benodigdheden
Ilona
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2010, 11:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: De inwendige mens op de forumdag!

Bericht door Ilona »

Chicken Power schreef:Beste mensen: Het begint nu gelukkig een beetje te lopen met aanmeldingen!

Zoals elders al gesteld, het gaat los met Peter vanaf 13.30 uur. Mevrouw DJ zorgt al voor wat lekkers bij de koffie!

Geen idee hoelang het referaat gaat duren, kon wel eens uitlopen. En er zijn ook al 4 man die blijven pitten! Die moeten dus ook eten, en wellicht dat er nog meer mensen mee willen eten. Wat me buitengewoon gezellig lijkt!
Yep, wij blijven ook graag eten. Misschien slapen, dat hangt ervan af, we nemen gewoon een handige opgooitent en slaapzak mee voor het geval dat.
Als er belangstelling voor is kan ik een gedeelte regelen, qua vlees, maar ik heb ook echte borden en bestek.
MMMMMMMM lijkt me lekker, bestek met echte roomboter, eh borden :lol:
Kan iets maken van Coq au Vin, sate, salades, soep enzo. Allemaal van ecologische kippen uit de landstreek te aldaar (http://www.kemperkip.com/).
Tof van je :-) Ik eet vegetarisch, al sinds mijn 11e jaar, dus voor mij geen kip. Als jullie willen kan ik ook wel wat maken, bijvoorbeeld aardappelen met olijfolie en knoflook uit de oven, die we dan op de BBQ weer opwarmen (is lekker hoor!).

Als iedereen iets maakt dan kost het niemand erg veel tijd, of maakt het jou niet uit?
Heb alleen een BBQ op gas. Lijkt me minder bij houtstokers, maar je weet maar nooit.
Heb een mooie BBQ op hout maar die is niet verplaatsbaar. Op zich hebben we natuurlijk alleen maar een groot rooster nodig, en wat stenen, dan kun je zo een hout BBQ maken. Op gas vind ik ook geen punt.
Ilona

http://www.paardnatuurlijk.nl is mijn website en andere hobby/interesse
Plaats reactie