Forum (klus) dag 2 april

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door deleted »

Chicken Power schreef:Ik heb nog wel ergens een zeepkist.

Groet, Cp


CP,

Gezien de frequentie dat je je mond met zeep hebt moeten wassen dit jaar, kan ik me voorstellen dat je ze per kist aankoopt ... :D

G
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door deleted »

kockie schreef:
penneke schreef: (Sinds Kockie zo druk met statistieken betreffende de activtiteit van dit forum is, voel ik toch een bepaalde druk om nietszeggende berichten te plaatsen om zo de statistieken op te leuken waardoor de toekomstige beursgang wel moét slagen.....)
Penneke, jij mag mijn trapleer lenen om je mening te verkondigen. We maken wel een speakers corner

Al weer een berichtje erbij!
Was er ook al een (muppet)balkon voorzien voor de 2 vaste abonnees ?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Gandalf schreef: Gezien de frequentie dat je je mond met zeep hebt moeten wassen dit jaar, kan ik me voorstellen dat je ze per kist aankoopt ... :D

G
1-0 voor België
Gandalf schreef:Was er ook al een (muppet)balkon voorzien voor de 2 vaste abonnees ?
Nee, ik heb wel een steiger die als balkon dienst kan doen...
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Chicken Power »

Sire, er zijn geen belgen.

Free kick, ik doe niet eens aan voetbal :D
Verwijderd.
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door deleted »

Chicken Power schreef:Sire, er zijn geen belgen.

Free kick, ik doe niet eens aan voetbal :D
Neen als je je ideale sport gevonden hebt blijf je d'r best bij.
Schoenmaker blijf bij je leest ...
zeepkistenrace_logo[1].jpg
Ilona
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2010, 11:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Ilona »

kockie schreef:De huidige planning trapt voor de bezoekers af om 13.30. Nadere details worden nog ingevuld.
Wij gaan heel erg ons best doen om te komen! Ik heb toch het vermoeden dat we 13:30 niet zullen halen ivm die pokke vergadering, maar 14:00 - 14:30 zou moeten kunnen lukken. Als het "officiele deel" iets later zou kunnen beginnen zou dat wel fantastisch zijn.

Hoe gaan we e.e.a. verder doen met eten enzo, iedereen neemt wat mee, of?

Als er iemand is die mee wil rijden: laat maar weten, ook al is het nog niet precies duidelijk hoelaat wij er zullen zijn. We rijden vanaf Hoogeveen en ik vind het net als Gandalf een fijner idee dat die auto niet alleen voor ons (Frans en ik) rijdt. Onze auto is niet zuinig, rijdt wel op gas dus wat dat betreft wel schoner maar vooral is ie oud (uit '72) dus de energie die het heeft gekost om hem te maken is goed gebruikt (doodzonde om auto's als wegwerpartikelen te gebruiken!) Wij rijden normaliter heel erg weinig, dus perfect voor ons.

Hmm, misschien hebben we wel iets dat iemand hier zou willen hebben: We hadden eerst een andere mercedes, op diesel, en daarvoor hadden we een mooi systeem gemaakt om op gebruikte/oude plantaardige olie te rijden. Twee grote 1000 liter bakken, met een mooie pomp om echt te kunnen tanken zoals bij het tankstation. Filters, verwarming en alles hebben we maar: het is niet af en nooit gebruikt. We kunnen hier helemaal niet aan oude plantaardige olie komen (slim he, om daar achter te komen als het bijna klaar is :fff ), bij alle bedrijven wordt die olie al opgehaald en inmiddels hebben we geen diesel-auto meer. Het staat op een aanhangwagentje. Als er iemand is die het zou willen overnemen dan kunnen we het eventueel meenemen. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Ilona

http://www.paardnatuurlijk.nl is mijn website en andere hobby/interesse
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Tim »

Ilona,

Mijn fabriekje is al compleet, maar zet het eens op ppo.nu. Daar zitten meer stokers.

Tim
bonkelaar
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 okt 2008, 21:08
Locatie: Omgeving Lochem

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door bonkelaar »

Hallo

Ik zal er zijn, kom van niet al te ver, (Lochem) als er hulp nodig is verneem ik het graag

groeten Jos (bonkelaar)
mark
Berichten: 517
Lid geworden op: 31 jan 2006, 20:19
Locatie: maartensdijk

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door mark »

Ik kom ook al is het maar voor een paar uurtjes. Vanaf 13.30 tot ............

Groet Mark
studio
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 sep 2007, 21:03

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door studio »

Hee, een bericht van het Ecologieforum !

Gezellige dag dus, zo mogelijk mooi weer.
edvdvoort
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 mei 2010, 22:18
Locatie: overdinkel

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door edvdvoort »

kockie schreef:Op zaterdag 2 april zal de eerste ecologieforum (klus)dag gehouden worden. Deze dag zal in het teken staan van kennismaking, informatievergaring en experimenten. Ieder forumlid is hierbij uitgenodigd om te komen, als dan niet met partner. Het programma staat nog niet vast en zal ook afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. In eerste instantie vraag ik eenieder om hier zijn, haar of hun komst aan te melden.

Wat wordt er gedaan?
  • Kachelgoeroe Peter van den Berg heeft medewerking toegezegd en wil het een en ander vertellen over het optimaal laten branden van een stuk hout en zal de sluier van geheimzinnigheid rond het stoken van hout proberen op te lichten.
Waar wordt het gehouden?
  • Op dit moment in het buitengebied van Zeddam, een dorpje in de Achterhoek. Heeft helaas geen station, wel een busverbinding tot ca. 2 km van het "evenemententerrein". Een pendeldienst naar een dichtstbijzijnd station staat op de planning
als ik met t lupotje 3l kom en ik stel mijn tom 2 op het centrum af van zeddam ga ik dan verdwalen of niet ? :?
ed
Wat kost de dag?
  • Dat is nog niet bekend; is weer afhankelijk van het aantal deelnemers en de daarbij horende sanitaire voorzieningen. De prijs zal ook afhankelijk zijn van sponsering. Op dit forum is het maken van reclame verboden, maar op de forumdag is er voor aan duurzaamheid gerelateerde bedrijven mogelijkheid om het bedrijf te presenteren tegen een (financiële of natura (natura kan gelezen worden als: eten/drinken/presentje oid)) compensatie
Vragen? Stel ze!
Ideeën? stel ze voor!
Helpen? Stel je voor!
Sponsering? Stel het voor (via een Pb)
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Chicken Power »

edvdvoort schreef:als ik met t lupotje 3l kom en ik stel mijn tom 2 op het centrum af van zeddam ga ik dan verdwalen of niet ? :?
ed
Ha Ed,

Ik denk dat dit de vraag was :lol:.

Als je er in blijft zitten zal dat wel meevallen, ga je lopen wordt het moeilijker.

Beter even PB/ mail van/naar kockie voor het goede adres!

Graag tot ziens!
Cp
Verwijderd.
edvdvoort
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 mei 2010, 22:18
Locatie: overdinkel

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door edvdvoort »

Chicken Power schreef:
edvdvoort schreef:als ik met t lupotje 3l kom en ik stel mijn tom 2 op het centrum af van zeddam ga ik dan verdwalen of niet ? :?
ed
Ha Ed,

Ik denk dat dit de vraag was :lol:.

Als je er in blijft zitten zal dat wel meevallen, ga je lopen wordt het moeilijker.

Beter even PB/ mail van/naar kockie voor het goede adres!

Graag tot ziens!
Cp
als jullie een blauw otootje verdwaasd zien rondrijden geef dan maar wat rooksignalen :lol:
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Chicken Power »

Doen we!

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Ik zal het iedereen gemakkelijker maken: het adres is Broekzijde 3 in Zeddam
Voor de toegang zat ik te denken aan 10 euro per persoon. Voor de onkosten en wat overblijft zal voor serverhuur en voor een eventuele volgende keer worden gebruikt. Mocht de 10 euro een probleem zijn, laat het mij dan even weten.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie