Forum (klus) dag 2 april

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Tim schreef:Kockie,

I'll be there. Ik heb nog een klein tig apparaat. Meenemen? Past ook een elektrode in, maar die heb ik dan weer niet.

En eelt voor een bezemstok heb ik altijd.

Tim
Ik heb zelf een mig-mag en een oud electroden bakapparaat. Ik denk dat je daar geen extra apparaat bij hoeft mee te nemen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
wouter a
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 nov 2009, 15:46
Locatie: Zwaag

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door wouter a »

wil heel graag komen, maar mijn visite zal het niet fijn vinden mijn verjaardag zonder mij te vieren....
Als uitvinders iets uitvinden om uitvindingen uit te vinden vinden ze de uitvinding der uitvindingen uit.
gerard
Berichten: 551
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:29

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door gerard »

wouter a schreef:wil heel graag komen, maar mijn visite zal het niet fijn vinden mijn verjaardag zonder mij te vieren....
Goh, ik betwijfel of er op zondag wel taarten worden afgeleverd in Zeddam. Mogelijk kun je hem zaterdag laten brengen... :D

Gerard
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Nee, snel een rocketstove oven bouwen en bakken maar!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door nck »

Chicken Power schreef:Ik ga vanmiddag naar Schiedam (www.olielamp.nl) om de Petromax lampen te laten servicen.
wanneer jij een extra kousje meeneemt zal ik mijn petromax ook meenemen.
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Chicken Power »

Deal

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Zo, net even een paar mailtjes de deur uit gedaan met uitnodigingen voor de forumdag. Meldt u allen aan (met dank aan Gandalf voor de werve(le)nde tekst!).
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
easy rider
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 jan 2011, 19:40
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door easy rider »

Gaat het niet worden kockie.

Lig dan nog bellen te blazen vanwege "Het 1 April Feest" in Den Briel.

Volgend jaar beter dan neem ik mijn PPO mobiel mee.
Assumption is the mother of all great f-u-c-k up's!
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door 12much »

Leuk initiatief! Ik heb al twee afspraken dat weekend, maar die ga ik proberen te verzetten! Misschien krijg ik die mensen wel mee, maar dan blijf ik graag slapen. Is nog fris voor een tent, maar hoeveel plaats is daar voor aanwezig?

Graag tot ziens, Boy.
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

12much schreef:Is nog fris voor een tent, maar hoeveel plaats is daar voor aanwezig?
Ehhhh... geen. Hebben geen slaapvoorzieningen. Tentje mag, maar sanitaire voorzieningen zijn minimaal. De forumdag wordt op een voormalige boerderij gehouden, dus in een schuur is wel plek. Je zult wel even aan de geur moeten wennen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2186
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door benthuis »

Ben ook graag van de partij.

Als er hulp nodig is hoor ik het graag. Woon in de buurt (Lichtenvoorde)

Groet Ben
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Dutch John »

Ik breng alcoholische versnaperingen in diverse smaken en percentages mee. Uit de categorie: nippen, niet kloeken....
Mevrouw DJ komt niet mee, maar bakt nog wat lekkers voor bij de koffie.
Ik overnacht wel in de houtgasmobiel, zoveel uren zullen dat wel niet zijn....

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Gebruikersavatar
fredb
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2010, 13:13
Locatie: Uitgeest
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door fredb »

Wat een leuke sfeer, nu al. Ja ik kom ook.
Voor mij is het de eerste keer dat ik mij onder jullie meng en gezien de reacties kijk ik er nu al naar uit.
Recycling is niet wat je weggooit maar hoe en wat je koopt.
Ilona
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2010, 11:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Ilona »

kockie schreef:Zo, net even een paar mailtjes de deur uit gedaan met uitnodigingen voor de forumdag. Meldt u allen aan (met dank aan Gandalf voor de werve(le)nde tekst!).
Goed dat je dit nog even met een e-mail hebt gezonden want zo'n dag lijkt me harststikke leuk en ik had het niet gezien omdat ik het al een tijd veel te druk heb om een forum te lezen. We hebben deze winter de binnenmantel van een bergkachel neergezet, zelf een sokkel gemaakt en de buitenkant gemetseld, we zijn er zeer content mee en ik heb zeer zeker interesse om Peter Berg te ontmoeten en om zoveel mogelijk informatie nog te krijgen. Verder lijkt een rocket stove me boeiend en lijkt het me leuk om jullie in het echt te zien.

Mijn vraag is alleen: hoelaat gaat e.e.a. gebeuren? Wij hebben een helaas belangrijke vergadering om 10:30 in Hoogeveen, ik weet niet tot hoelaat die duurt (verwacht max 1,5-2 uur) en daarna is het nog wel anderhalf uur rijden. Heb je een tijdsplanning?

Enne, die oude varkensstal, is dat een oude stal mét varkens of is dat een stal waar varkens in stónden? Maakt uit voor de mate waarin je "aan de geur moet wennen" voor het geval we zouden blijven slapen :lol:

Oké, ik hoor graag of je een tijdschema hebt en dan kunnen we besluiten of we wel of niet mee zullen doen. Het lijkt me wel heel tof!
Ilona

http://www.paardnatuurlijk.nl is mijn website en andere hobby/interesse
Erikvr
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 mar 2009, 13:41

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Erikvr »

leuk initiatief, ik kom ook
groet,
Erik
Plaats reactie