Forum (klus) dag 2 april

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Op zaterdag 2 april zal de eerste ecologieforum (klus)dag gehouden worden. Deze dag zal in het teken staan van kennismaking, informatievergaring en experimenten. Ieder forumlid is hierbij uitgenodigd om te komen, als dan niet met partner. Het programma staat nog niet vast en zal ook afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. In eerste instantie vraag ik eenieder om hier zijn, haar of hun komst aan te melden.

Wat wordt er gedaan?
  • Kachelgoeroe Peter van den Berg heeft medewerking toegezegd en wil het een en ander vertellen over het optimaal laten branden van een stuk hout en zal de sluier van geheimzinnigheid rond het stoken van hout proberen op te lichten.
Waar wordt het gehouden?
  • Op dit moment in het buitengebied van Zeddam, een dorpje in de Achterhoek. Heeft helaas geen station, wel een busverbinding tot ca. 2 km van het "evenemententerrein". Een pendeldienst naar een dichtstbijzijnd station staat op de planning
Wat kost de dag?
  • Dat is nog niet bekend; is weer afhankelijk van het aantal deelnemers en de daarbij horende sanitaire voorzieningen. De prijs zal ook afhankelijk zijn van sponsering. Op dit forum is het maken van reclame verboden, maar op de forumdag is er voor aan duurzaamheid gerelateerde bedrijven mogelijkheid om het bedrijf te presenteren tegen een (financiële of natura (natura kan gelezen worden als: eten/drinken/presentje oid)) compensatie
Vragen? Stel ze!
Ideeën? stel ze voor!
Helpen? Stel je voor!
Sponsering? Stel het voor (via een Pb)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag

Bericht door kockie »

Ik Kom!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Blijfhopen
Berichten: 337
Lid geworden op: 23 okt 2008, 13:47

Re: Forum (klus) dag

Bericht door Blijfhopen »

Ik ook. :D
Gerard de Jonge
GdeJ denkt met u mee.
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag

Bericht door nck »

Ik ook dus.

Wanneer er nog hulp nodig is bij de voorbereiding dan wel bij de uitvoering en het opruimen hoor ik het wel.

Jan
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag

Bericht door kockie »

nck schreef:Wanneer er nog hulp nodig is bij de voorbereiding dan wel bij de uitvoering en het opruimen hoor ik het wel.
Dat is nog afhankelijk van het aantal deelnemers, maar je zult het zeker horen!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Forum (klus) dag

Bericht door Dutch John »

Zal er ook zijn, wederhelft denkt nog na.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Paide
Berichten: 286
Lid geworden op: 29 dec 2009, 15:12

Re: Forum (klus) dag

Bericht door Paide »

lijkt me leuk, ik ben er bij..

groeten,

Peter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

Diehards kunnen evt blijven slapen in een zelf meegebrachte tent of (onder spartaanse omstandigheden) in een oude varkensschuur. Een kampvuur(tje) behoort dan natuurlijk ook tot de mogelijkheden voor een nachtelijke discussie!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
recumby
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:39

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door recumby »

ik zou wel willen komen, maar het is nogal ver voor mij (vlaanderen) (287 km)
Volgend jaar een forumdag in belgie?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

recumby schreef:Volgend jaar een forumdag in belgie?
Als jij organiseert is er veel mogelijk :)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
recumby
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:39

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door recumby »

kockie schreef: Als jij organiseert is er veel mogelijk :)
Ai, dit zit :oops:

Misschien is mijn tweede kachel tegen volgend jaar klaar (en hopelijk het nieuwe huis errond ook :lol: )
Dan zien we wel verder. Het zou wel mooi zijn: twee zelfbouw-tegelkachels, op 20 seconden wandelen van elkaar, de ene in een oud, ongeïsoleerd huis, de ander in een nieuw, quasi-passief huis... Wie doet beter? :D
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door kockie »

De inschrijving is nog niet gesloten, aanmelden is nog steeds mogelijk. De bedoeling is om er een vooral gezellige en vrijblijvende dag van te maken!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Tim »

Kockie,

I'll be there. Ik heb nog een klein tig apparaat. Meenemen? Past ook een elektrode in, maar die heb ik dan weer niet.

En eelt voor een bezemstok heb ik altijd.

Tim
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door Chicken Power »

Ik ga vanmiddag naar Schiedam (www.olielamp.nl) om de Petromax lampen te laten servicen.

Hebben we buiten de aanwezigheid van nog slechts weinigen, ook nog verlichting anderzins!

Groet, Cp
Verwijderd.
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Forum (klus) dag 2 april

Bericht door deleted »

Het kan verkeren. Gaat "de verlichting" nog van CP moeten komen ...

Dat wordt toch nog een groot licht CP ?

G
Plaats reactie